אני נוסע בחולות אחרי הפחתת אויר (1.5 דקות)וב HIGH '
עד אתמול הכל עבד נהדר, אתמול בנסיון לחלץ רכב שוקע בשלוב HIGH שקעתי גם אני.
האם בנסיון החילוץ הייתי צריך להעביר ל LOW ?
Digitom
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 8
הצטרף: 01 ספטמבר 2012, 16:57
הודעה פרטית
נסיעה בחולות
Re: נסיעה בחולות
הי,
שקעת כי היית ממוקם לא טוב בעת נסיון החילוץ והתעקשת לנסות ולמשוך עד שהגעת לגחון...
צריך להוריד מספיק אויר (צריך להוריד לאזור ה - 12 psi), לנתק את ה - ESP (שלא מתנתק לבד ב - HIGHׂ) להתמקם בזווית טובה ולמשוך או לתת מכה קטנה במשיכה (ושכולם יתרחקו מהכבל!)
שקעת כי היית ממוקם לא טוב בעת נסיון החילוץ והתעקשת לנסות ולמשוך עד שהגעת לגחון...
צריך להוריד מספיק אויר (צריך להוריד לאזור ה - 12 psi), לנתק את ה - ESP (שלא מתנתק לבד ב - HIGHׂ) להתמקם בזווית טובה ולמשוך או לתת מכה קטנה במשיכה (ושכולם יתרחקו מהכבל!)
Re: נסיעה בחולות
וב-99% מהמקרים בחול, עדיף לך ובעיקר לגיר האוטומטי שלך לנסוע ב-LOW ולתת לגיר לעלות הילוכים.
גם לפני זה, אבל על אחת כמה וכמה בזמן נסיון חילוץ/גרירה
https://www.landrover.com/za/en/lr/owners/land-rover-guides/guide-off-roading/
RULE OF THUMB GUIDE TO SELECTING THE BEST GEAR
Rocky ground
Low range 1st gear
Soft ground
Low range 2nd or 3rd gear
Ice and snow
Highest gear possible for conditions
Climbing slopes
Climb in highest practical gear
Descending slopes
Low range 1st gear
Wading
Low range 2nd gear
Sandy tracks
Try 3rd, 4th or 5th in low range
גם לפני זה, אבל על אחת כמה וכמה בזמן נסיון חילוץ/גרירה
https://www.landrover.com/za/en/lr/owners/land-rover-guides/guide-off-roading/
RULE OF THUMB GUIDE TO SELECTING THE BEST GEAR
Rocky ground
Low range 1st gear
Soft ground
Low range 2nd or 3rd gear
Ice and snow
Highest gear possible for conditions
Climbing slopes
Climb in highest practical gear
Descending slopes
Low range 1st gear
Wading
Low range 2nd gear
Sandy tracks
Try 3rd, 4th or 5th in low range
Re: נסיעה בחולות
בלנד רובר אולי...
Re: נסיעה בחולות
גם.
ובכל רכב שטח אחר עם גיר אוטומטי שלא בא לך לטגן אותו...
ובכל רכב שטח אחר עם גיר אוטומטי שלא בא לך לטגן אותו...
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 56 אורחים