אהלן!
אני צריך להחליף את האטם האחורי של הגל ארכובה בוויליס שלי (מנוע הוריקן). האם אני יכול להחליף אותו בלי להוריד את כל הגל ארכובה?
אשמח לקבל עצות!
תודה רבה!!
החלפת אטם אחורי בגל ארכובה
Re: החלפת אטם אחורי בגל ארכובה
היי אדם,
לדעתי ניתן להחליף את המחזיר שמן ללא פירוק גל הארכובה, כך בחשבון שההחלפה ללא פירוק תסרבל באופן משמעותי את העבודה.
את המחזיר החדש מומלץ לשים בצורה לא סימטרית, יש להטות את המחזיר מהבלוק כחצי ס"מ שבצד אחד יבלוט מהבלוק וצד השני יהיה נמוך מהבלוק
וכך בהתאמה גם את החצי מחזיר שמן שבצד ה"קאפ" שסוגר.
בכל אופן שנקודות החיבור של המחזיר שמן לא יהיו מקבילות לחיבור בין הבלוק ל"קאפ"
המוטות גומי שמגיעות עם הסט מעט ארוכות(כ-1 ס"מ) לכן כאשר אתה תסגור את ה"קאפ" הם מתרחבות בתושבת שלהן ואוטמות את מעבר השמן מהמנוע כלפי חוץ.
אני השתמשתי בסיליקון כאשר הרכבתי וממליץ גם לך, למרות שיהיה לך קשה מאוד ללא פירוק הקראנק.
שים לב לגבי חיזוק הברגים של ה"קאפ" עם מפתח מומנט בחוזק המומלץ בספרים.
בהצלחה.
לדעתי ניתן להחליף את המחזיר שמן ללא פירוק גל הארכובה, כך בחשבון שההחלפה ללא פירוק תסרבל באופן משמעותי את העבודה.
את המחזיר החדש מומלץ לשים בצורה לא סימטרית, יש להטות את המחזיר מהבלוק כחצי ס"מ שבצד אחד יבלוט מהבלוק וצד השני יהיה נמוך מהבלוק
וכך בהתאמה גם את החצי מחזיר שמן שבצד ה"קאפ" שסוגר.
בכל אופן שנקודות החיבור של המחזיר שמן לא יהיו מקבילות לחיבור בין הבלוק ל"קאפ"
המוטות גומי שמגיעות עם הסט מעט ארוכות(כ-1 ס"מ) לכן כאשר אתה תסגור את ה"קאפ" הם מתרחבות בתושבת שלהן ואוטמות את מעבר השמן מהמנוע כלפי חוץ.
אני השתמשתי בסיליקון כאשר הרכבתי וממליץ גם לך, למרות שיהיה לך קשה מאוד ללא פירוק הקראנק.
שים לב לגבי חיזוק הברגים של ה"קאפ" עם מפתח מומנט בחוזק המומלץ בספרים.
בהצלחה.
Re: החלפת אטם אחורי בגל ארכובה
תודה דני!
אעדכן אם צלח
אעדכן אם צלח
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים