שלום לכולם,
בעקבות כוונתי להתקין מחדש את הצינורית בין ראש המנוע למשאבת המים כפי שהיה במנוע במקור(ובמלצתם של משה וזיו), אשמח לדעת במידה ואתם יודעים מדוע בכלל הרשו לעצמם קודמיי לבטל את הצינור הנ"ל " ולהתאמץ" בחיפוש אחר פקקים עם הברגות מוזרות ובעצם לבטל את הקירור היעיל בראש.
אתם יודעים למה עשו את זה? נראה לי מוזר ואף מסקרן ?
תודה, דני
צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
Re: צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
דני,
הבעלים הקודמים של הג'יפ שלך התעללו בו מכל מיני סיבות. תשים לב כמה זמן אתה מתעסק בלתקן את הטעויות שהם עשו.
לכן (לדעתי) אין משמעות לסיבות שהן ביטלו את הצינורית.
שים צינורית וסע לשלום
הבעלים הקודמים של הג'יפ שלך התעללו בו מכל מיני סיבות. תשים לב כמה זמן אתה מתעסק בלתקן את הטעויות שהם עשו.
לכן (לדעתי) אין משמעות לסיבות שהן ביטלו את הצינורית.
שים צינורית וסע לשלום
Re: צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
כפי שציינתי, מחר אני קונה ניפלים ומרכיב את הצינורית, למרות שהנושא נראה לי מוזר ובמיוחד מכיוון שאני לא היחידי שביטלו לו
למה שיטרחו לחפש ולהתאים פקקים במקום להחליף צינור פגום. ושוב אני לא המקרה היחיד.
למה שיטרחו לחפש ולהתאים פקקים במקום להחליף צינור פגום. ושוב אני לא המקרה היחיד.
Re: צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
או קיי, לאחר חפירות ארכיאולוגיות, היכן שממוקמת הצינורית קיימת אפשרות חיבור לרדיאטור חימום, או למעקף המצויין מעלה.
להזכירכם אצלי היו פקקים לא רדיאטור חימום ולא המעקף.
בנוסף לכך במקרה שלי לא היה טרמוסטט (זיו אני יודע שזה לא טוב ולכן התקנתי מחדש טרמוסטט ובית טרמוסטט) וכאן נכנסת הצינורית לעניין.
כאשר אין טרמוסטט יש סירקולציה קבועה במערכת מפני שהמשאבה פועלת באופן רציף עם המנוע -אין מה שיחסום את הזרימה.(ואין חשיבות משמעותית לדעתי אם הצינורית מותקנת או לא)
כאשר קיים טרמוסטט חייבת להיות מותקנת הצינורית מכיוון שהטרמוסטט סגור בתחילת העבודה של המנוע ואין אפשרות זרימה ולכן נוצר "עומס" על המשאבה
בקיצור, הצינורית מאפשרת זרימה חלקית במערכת כאשר הטרמוסטט סגור ובכך מקלה על "העומס" במשאבה וגם במנוע
לכן לדעתי למי שיש טרמוסטט ואין לו צינורית אז מומלץ בחום...
להזכירכם אצלי היו פקקים לא רדיאטור חימום ולא המעקף.
בנוסף לכך במקרה שלי לא היה טרמוסטט (זיו אני יודע שזה לא טוב ולכן התקנתי מחדש טרמוסטט ובית טרמוסטט) וכאן נכנסת הצינורית לעניין.
כאשר אין טרמוסטט יש סירקולציה קבועה במערכת מפני שהמשאבה פועלת באופן רציף עם המנוע -אין מה שיחסום את הזרימה.(ואין חשיבות משמעותית לדעתי אם הצינורית מותקנת או לא)
כאשר קיים טרמוסטט חייבת להיות מותקנת הצינורית מכיוון שהטרמוסטט סגור בתחילת העבודה של המנוע ואין אפשרות זרימה ולכן נוצר "עומס" על המשאבה
בקיצור, הצינורית מאפשרת זרימה חלקית במערכת כאשר הטרמוסטט סגור ובכך מקלה על "העומס" במשאבה וגם במנוע
לכן לדעתי למי שיש טרמוסטט ואין לו צינורית אז מומלץ בחום...
Re: צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
...אז לפי דברך אם אין לי טרמוסטט -עדיף להשאיר ראש מנוע ללא צינורית....
אני פירקתי את הטרמוסטט אחרי שזה נתקע לי מספר פעמים במצב סגור למרות שהחלפתי אותו פעמיים
אני פירקתי את הטרמוסטט אחרי שזה נתקע לי מספר פעמים במצב סגור למרות שהחלפתי אותו פעמיים
CJ5 הדבר האמיתי!
Re: צינורית מים בזוית 90 מעלות בראש מנוע, למממהה?????
היי יובל,
במידה ואין בכוונתך להתקין טרמוסטט, לעניות דעתיאין חשיבות משמעותית להמצאות הצינורית מכיוון שיש סירקולציה שוטפת במערכת.
במידה ותחליט להתקין טרמוסטט ולדעתי ולדעת אחרים זה חשוב לפעילות תקינה של המנוע(גם חסכון בדלק...), רצוי מאוד שתהיה מותקנת הצינורית כפי שציינתי בתגובה קודמת.
בכל אופן אצלי עדיין לא הצלחתי לייצב את המערכת, נראה לי שבעקבות התקנת הטרמוסטט המנוע מתחמם ייתר על המידה, השעון טמפ' לא תקין או משהו אחר...
אעדכן בהמשך, או במפגש
במידה ואין בכוונתך להתקין טרמוסטט, לעניות דעתיאין חשיבות משמעותית להמצאות הצינורית מכיוון שיש סירקולציה שוטפת במערכת.
במידה ותחליט להתקין טרמוסטט ולדעתי ולדעת אחרים זה חשוב לפעילות תקינה של המנוע(גם חסכון בדלק...), רצוי מאוד שתהיה מותקנת הצינורית כפי שציינתי בתגובה קודמת.
בכל אופן אצלי עדיין לא הצלחתי לייצב את המערכת, נראה לי שבעקבות התקנת הטרמוסטט המנוע מתחמם ייתר על המידה, השעון טמפ' לא תקין או משהו אחר...
אעדכן בהמשך, או במפגש
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים