עמוד 1 מתוך 1

הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 02 מאי 2010, 01:32
על ידי crazyclown
הג'יפ הנבחר שלנו החודש הינו גרנד צ'רוקי בבעלותו של יוסי בנבנישתי.
השינויים, השיפורים והחיזוקים בוצעו במוסך הייטק מוטורס רעננה, והתחזוקה השוטפת של הג'יפ מבוצעת גם היא במוסך הייטק מוטורס.
הנה כך החל הגרנד-צ'רוקי את דרכו – לפני השינויים:
תמונה

ראשית, הוחלט לייבא קיט ששונה מהקיטים הפופולאריים בארץ בשלושה דברים:
1. עצם היותו קיט של לונג ארמס.
תמונה

2. הצורה שבה מחובר הסרן האחורי – באמצעות הגשר וזרועות הרדיוס שיוצרות צורה של W או M תלוי מהיכן מסתכלים.
תמונה

3. זרועות הרדיוס הקדמיות שונות בכך שהזרוע העליונה והזרוע התחתונה של אותו צד מחוברות ביניהן
תמונה

השוני הוא בעצם גם היתרון של הקיט הזה.
בגלל היותו לונג ארמס, מתאים הקיט להגבהה מ- "5 ועד "11.
בהתחלה יבא יוסי את הקפיצים של ה-"5, מה שהצריך חיתוך, ריתוך וחיזוקים למרכב על מנת למקם מחדש את נקודת העיגון של מוטות הרדיוס עקב היותם ארוכים יותר ולשפר את חוסן השלדה הלוקה בחסר בגלל המרכב האחוד (composite body).
תמונה

הגובה שהתקבל לא היה מספק ולכן הוחלט להביא את ה-"7. מיד אפשר היה לראות את ההבדל במהלך המתלה: את ההבדל ניתן לראות לא רק בפתיחת מתלה קדמי בגלגל, אלא בגובה שהרכב עלה על הרמפה
תמונה
תמונה

ואת השינוי בזווית הנטישה:
תמונה

מה עוד?
טרנספר 5 מצבים:
1) 2x4
2) ארבע על ארבע לכביש (דיפרנציאל מרכזי פתוח)
3) 4x4 HIGH לשטח
4) 4x4 LOW לשטח
5) N ניוטרל.
פגוש קדמי עם מנשא לכננת.
פגוש אחורי עם מתקן לגלגל רזרבי אשר הוציא את הגלגל מתא המטען החוצה.
מערכת היגוי הכוללת: מוט שפור מחוזק, מוט פנהרד מתכוונן שמתאים לגובה "7 ומוט הגה מתאים.
בגלל שהסרן האחורי חלש מדי (דנה 35) היה צורך להחליפו לסרן חזק יותר עם אותו יחס העברה ועם מערכת בלימה תואמת, כלומר צלחות ורפידות ולא תופי בלימה. לצורך המשימה נבחר סרן פורד 8.8 (עם נעילה LSD מוגבל החלקה) הקיים לדוגמא בפורד אקספלורר.
הבולמים האחוריים הועברו מהחלק האחורי של המרכב לאמצע הרכב, לפני מיכל הדלק, כאשר הבולמים הולכים באלכסון מהסרן בקצוות לכיוון מרכז המרכב.
כמו כן יש ברכב מערכת MSD לשיפוור מע' ההצתה ומסנן פתוח.
תמונה

הנה מספר תמונות שמדגימות יפה מה כל זה נותן...
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

תודה גדולה ליניב מהייטק מוטורס על העזרה בהכנת הכתבה

וכמובן שיש גם סרטון כאן:

לחץ כאן על מנת ללמוד כיצד להוסיף סרטון מיו-טיוב לתוך הודעה

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 02 מאי 2010, 08:37
על ידי jeepeto
כתבה מעולה . ערוכה נפלא. וכמובן רכב מושקע ובנוי בצורה מקצועית שדי נדירה במקומותינו
כל הכבוד לעמית על ההשקעה וכן ליניב "מהיי טק מוטורס" על המקצוענות שגובלת באומנות וזאת מניסיון אישי.
רכב מדהים, שאפו לבעלים .

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 09 מאי 2010, 21:42
על ידי yoni207
ראשית,שתהנה מהרכב .נראה פיצוץ,ללא ספק שונה ממה שהיה פעם. האם השינויים שנעשו לרכב יגרמו לטסטרים בעת הטסט השנתי להרים גבה??? :roll:

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 09 מאי 2010, 23:19
על ידי crazyclown
yoni207 כתב:ראשית,שתהנה מהרכב .נראה פיצוץ,ללא ספק שונה ממה שהיה פעם. האם השינויים שנעשו לרכב יגרמו לטסטרים בעת הטסט השנתי להרים גבה??? :roll:


יש מתים שכדאי לא להעיר...

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 12 מאי 2010, 22:10
על ידי bipbip76
כמה בערך עולה היום בשוק להחליף בגרנד צ'ירוקי:
סרן אחורי דנה 44
סרן קידמי דנה 44 - או לחילופין חיזוק סרן קיים
טרנספר
קיט 4-5"
נעילה אחורית דטרויט/ARB
נעילה קדמית ARB
יחס בסרנים כ- 4.88 או דומה

יש למישהו ניסיון במחירים ?

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 13 מאי 2010, 17:56
על ידי sos4u
אני אענה בשאלה,
כמה עולה חליפה ליתום ?

Re: הג'יפ של יוסי ZJ

פורסם: 13 מאי 2010, 18:25
על ידי סופר גיפ
bipbip76 כתב:כמה בערך עולה היום בשוק להחליף בגרנד צ'ירוקי:
סרן אחורי דנה 44
סרן קידמי דנה 44 - או לחילופין חיזוק סרן קיים
טרנספר
קיט 4-5"
נעילה אחורית דטרויט/ARB
נעילה קדמית ARB
יחס בסרנים כ- 4.88 או דומה

יש למישהו ניסיון במחירים ?


שלום ידידי אתה מתכנן חתיכת שידרוג אז יש לי כיוון לתשובות +-
סרן קידמי דנה 44אורגינל מופר כולל ARB ויחס 4.88 = 18000+- חדש מהחברה
סרן קידמי דנה 44 בבניה בסדנה כולל ARB ויחס 4.88 = 16500 +- {כמובן נעילה ויחסי העברה חדשים רק הסרן בבניה}
סרן אחורי סרן 44 ברזל כולל יחסי העברה ונעילה ARB. = סרן וציריות משומשות ותקינות וכמובן נעילה ויחסי העברה חדשים 14000 ש"ח +-
טרנספר 242J 5 מצבים = 3000 ש"ח
הגבהות תלוי בסוג הקיט
או בקיצור תתקשר טל 0508899577 יריב
קבל דוגמה באתר על TJ

http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=130 בהצלחה