עמוד 2 מתוך 3

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 27 נובמבר 2009, 21:56
על ידי YNV
אגב איליה, בדיוק היום שלחתי מייל לטום וודס לברר עלויות משלוח לארץ של סט דרייבשאפטים. אני אעדכן שאקבל תשובה.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 27 נובמבר 2009, 22:27
על ידי צביקה
אילייה.

לא סביר מה שכתבת.

בדוק שנית, לא מהרצפה, אלא מקצהו התחתון של החישוק בלבד. תבדוק מול רכב חדש בסוכנות בלבד.

אני זוכר שהרכב שלך יותר גבוה מאחורה מאשר מקדימה.

לגבי גל הינע - לי יש של J.E REEL והם נהדרים. רכשתי סידרה 1310 שמתחברים ישירות למתאמים על תיבת ההעברה והסרנים ולכן זה פשוט ביותר. תוכל להרכיב אותם לבד אם תירצה בכך.

אני חושב שאין כזה מוצר לחברת TOM WOODS.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 28 נובמבר 2009, 00:44
על ידי ILIYA
צביקה , בדקתי מקצה עליון של ג'אנט , במיוחד נסעתי לסוכנות ובדקתי מול רכב חדש מתצוגה , פעמיים.

ל- TOM WOOD'S יש גלי הינע במיוחד ל- JK , תבדוק ב- QUADRATEC

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 28 נובמבר 2009, 09:58
על ידי צביקה
היי איליה.

ברור של- TOM WOODS יש גלי הינע ל- JK והם נחשבים מצויינים גם כן אך איני חוזשב שיש להם גלי הינע שמתלבשים ישירות למתאמים שעל ה- JK ולכן יש צורך להחליף את המתאמים.

ביי.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 28 נובמבר 2009, 15:06
על ידי YNV
גל הינע של טום וודס מגיע יחד עם פלאנג' ולא מתחבר לפלאנג' המקורי. ממבט מהיר בשני הפלאנג'ים, זה התחליפי של טום וודס נראה משמעותית עמיד יותר מהמקורי.
אגב, ל-JE REEL יש גם אופציה לגל הינע שמגיע יחד עם פלאנג' ולאחר שמתלבש על המקורי. הם פשוט יקרים מטום וודס בכמה עשרות דולרים.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 28 נובמבר 2009, 20:53
על ידי צביקה
היי.

זה נכון.

אבל המתאמים המקוריים חזקים עד מאוד ואין איתם כל בעיות.

לכן העדפתי לרכוש של J.E REEL כי זה היה הכי פשוט ונוח.

דרך אגב, מעבר לשוני במתאמים, אלה בדיוק אותם גלי הינע.

צביקה.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 28 נובמבר 2009, 23:04
על ידי ILIYA
אני חושב שתנועה וזוויות בחיבורים מצד של דיפרנציאלים ב-U JOINTS של TOM WOOD פחות מ-J E REEL , עקב כך ב-TOM WOOD חייבים זווית פיניות -0 :?:

http://www.4xshaft.com/JK-jeep.html

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 29 נובמבר 2009, 22:39
על ידי צביקה
ייתכן, איני יודע.

בכל מקרה שתי החברות מצויינות.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 22 אפריל 2010, 16:35
על ידי amirzU
ביוון הזווית נעשה על ידי שינוי אורך מוטות הרדיוס
הדרך הפשוטה היא על ידי בושינג אקצנטרי
השאלה כיצד הוא מחזיק במקום
מה מונע מהבושינג חלהסתובב חזרה בכל פעם שיש עליו עומס
בעצירה, בזינוק. בפתיחת וסגירת מיתלים ?????????.

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

פורסם: 11 ספטמבר 2015, 20:43
על ידי asaf
ברשותי רנגלר ארוך מוגבה 2נאינץ שנת 2009
בעיקר כאשר הרכב חם ישנה תופעה גם בכביש אבל בעיקר בשטח ב4×4 high הרכב לא סוחב במאמץ רק לאחר שילוב ל4×4 low הרכב עולה ועובר את המכשול בקלות אגב אני רוצה לציין שגם אם מדובר בעלייה תלולה ללא מכשולים מיוחדים הוא לא סוחב מעלה לטורים גבוהים וכאילו נחנק אמרו לי באופן כלי שנראה שזאת בעיה בטורק בגיר ורציתי לדעת אם ישהו נתקל בעניין
אגב הרכב בנסיעה בכביש נוסע יפה ללא בעיית סחיבה גם בעליות