שמתי לב שיחס העברה בגיפ הסטנדרטי שלי הוא גבוה. אני מעוניין לגרום לו "לזחול" ב-4L.
מספר שאלות. האם קיים לרנגלר ספורט אוטו' משנה יחס-העברה ל-4L ? האם הדבר משפיע גם על 4H או על 2WD ?
האם הדבר מומלץ? גורם בעיות?
ו.. עלות מוערכת? אצל מי אפשר לעשות את זה?
תודה!
שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
שלום,
יחסי העברה בסרנים משפיעים בכל מצב. גם ב-H וגם ב-L
יחסי העברה בטראנספר (כלומר לקחת טראנספר של רוביקון עם 4:1) ישנו רק ב-L וב-H לא ישנה בכלל.
איזה גלגלים יש לך ואיזה יחסי העברה בסרנים?
עלויות - תלוי מה אתה עושה
איפה - בכל הסדנאות והמוסכים שמתעסקים בזה.. בת"א מוסך נשר למשל.
איל
יחסי העברה בסרנים משפיעים בכל מצב. גם ב-H וגם ב-L
יחסי העברה בטראנספר (כלומר לקחת טראנספר של רוביקון עם 4:1) ישנו רק ב-L וב-H לא ישנה בכלל.
איזה גלגלים יש לך ואיזה יחסי העברה בסרנים?
עלויות - תלוי מה אתה עושה
איפה - בכל הסדנאות והמוסכים שמתעסקים בזה.. בת"א מוסך נשר למשל.
איל
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
x-dream כתב:שמתי לב שיחס העברה בגיפ הסטנדרטי שלי הוא גבוה. אני מעוניין לגרום לו "לזחול" ב-4L.
מספר שאלות. האם קיים לרנגלר ספורט אוטו' משנה יחס-העברה ל-4L ? האם הדבר משפיע גם על 4H או על 2WD ?
האם הדבר מומלץ? גורם בעיות?
ו.. עלות מוערכת? אצל מי אפשר לעשות את זה?
תודה!
תחליט!
http://www.jk-forum.com/uploaded/jk_ratio-chart.jpg
JKU-07
Full-Traction ultimate 4", 33" tire, 5.13, ARB rear,
Warn XD9000, PureJeep stubby rear, Asfir stubby front,
steering kit: Fox 2.5"+RubiconExpress link
ReidRacing knuckels, upgraded DANA30 front axle
Full-Traction ultimate 4", 33" tire, 5.13, ARB rear,
Warn XD9000, PureJeep stubby rear, Asfir stubby front,
steering kit: Fox 2.5"+RubiconExpress link
ReidRacing knuckels, upgraded DANA30 front axle
- talromem
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 169
- הצטרף: 09 אפריל 2011, 13:06
- אני גר ב: רחובות
- מיקום: תל אביב יפו
- יצירת קשר:
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
יובל תודה על הטבלה ..
היא תלוייה אצלי על הקיר . חחחח
תעדכן את הפרופיל .. כי רשום שם 33" צמיג ...
X-DREAM ... בהנחה שאתה תרכיב או צמיג במידה של הרוביקון "255" או צמיג 33" \ 285 - שהוא קצת יותר מהרוביקון , אז אני ממליץ לך 4.56 או 4.88(ייתן לך קצת יותר מומנט וגם מתאים לצמיג 35" ) - העדפה אישית שלי 4.88
לצמיג יותר גדול מ 35" - ולא סביר שתרכיב כזה , אתה צריך 5.13(מומלץ גם ב 35" .. מודה שעשיתי טעות והרכבתי 4.88)
היא תלוייה אצלי על הקיר . חחחח
תעדכן את הפרופיל .. כי רשום שם 33" צמיג ...
X-DREAM ... בהנחה שאתה תרכיב או צמיג במידה של הרוביקון "255" או צמיג 33" \ 285 - שהוא קצת יותר מהרוביקון , אז אני ממליץ לך 4.56 או 4.88(ייתן לך קצת יותר מומנט וגם מתאים לצמיג 35" ) - העדפה אישית שלי 4.88
לצמיג יותר גדול מ 35" - ולא סביר שתרכיב כזה , אתה צריך 5.13(מומלץ גם ב 35" .. מודה שעשיתי טעות והרכבתי 4.88)
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
talromem כתב:יובל תודה על הטבלה ..
היא תלוייה אצלי על הקיר . חחחח
תעדכן את הפרופיל .. כי רשום שם 33" צמיג ... תססס ,שלא אידהו
JKU-07
Full-Traction ultimate 4", 33" tire, 5.13, ARB rear,
Warn XD9000, PureJeep stubby rear, Asfir stubby front,
steering kit: Fox 2.5"+RubiconExpress link
ReidRacing knuckels, upgraded DANA30 front axle
Full-Traction ultimate 4", 33" tire, 5.13, ARB rear,
Warn XD9000, PureJeep stubby rear, Asfir stubby front,
steering kit: Fox 2.5"+RubiconExpress link
ReidRacing knuckels, upgraded DANA30 front axle
- רן רוביקון
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 53
- הצטרף: 21 פברואר 2013, 20:22
- אני גר ב: תל אביב יפו
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
מעניין אותי לדעת- אז למה החברה מוציאה מראש רוביקונים עם יחס העברה שלא תואם למידה? 255-75-17? הרי זה 32" והיחס העברה הוא 4.1...
- talromem
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 169
- הצטרף: 09 אפריל 2011, 13:06
- אני גר ב: רחובות
- מיקום: תל אביב יפו
- יצירת קשר:
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
רן ..
4.10 זה היחס האופטימלי לצמיג 32.4 שיש לך
אם כבר משדרגים יחסי העברה מרכב עם 3.73 אז עדיף לעלות ל 4.56 או 4.88 .. זה ייתן יותר מומנט ויסחוב יותר טוב
4.10 זה היחס האופטימלי לצמיג 32.4 שיש לך
אם כבר משדרגים יחסי העברה מרכב עם 3.73 אז עדיף לעלות ל 4.56 או 4.88 .. זה ייתן יותר מומנט ויסחוב יותר טוב
- רן רוביקון
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 53
- הצטרף: 21 פברואר 2013, 20:22
- אני גר ב: תל אביב יפו
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
אבל הנה הטבלה מראה שזה בתחום הצהוב.. המינימלי...ולא האופטימלי...
- talromem
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 169
- הצטרף: 09 אפריל 2011, 13:06
- אני גר ב: רחובות
- מיקום: תל אביב יפו
- יצירת קשר:
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
אז אתה בעצם טוען שהיצרן - קרי - קרייזלר\ג"יפ - ייצרו את הרכב עם יחס לא מתאים ?
כבר כתבתי לך למעלה שאין וויכוח שבייחוד כשהרכב אוטומאט , והוא גם כבד - אז כדאי יחס יותר נמוך , אבל אם יש לך 4.10 חבל על הכסף לעבור ל 4.56
אין הבדל גדול .
כבר כתבתי לך למעלה שאין וויכוח שבייחוד כשהרכב אוטומאט , והוא גם כבד - אז כדאי יחס יותר נמוך , אבל אם יש לך 4.10 חבל על הכסף לעבור ל 4.56
אין הבדל גדול .
- רן רוביקון
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 53
- הצטרף: 21 פברואר 2013, 20:22
- אני גר ב: תל אביב יפו
Re: שינוי יחס העברה ברנגלר ארוך ספורט אוטומטי
אני לא טוען כלום, אני רק אומר שלפי מה שהטבלה שהעולתה פה, זה היחס המינימלי..
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים