טוחן לכם את השכל אבל רוצה להיות בטוח. עדיין מתלבט בין צביעה של הג'אנטים הקיימים והוספת ספייסרים של 1-1.25 אינץ' שיוכלו לתמוך בהגבהה של 3 אינץ' או החלפה של החישוקים לכאלה שכבר יתנו לי את האופסט הרצוי.
להבנתי אם אני מרכיב חישוק עם אופסט 0 הוא יביא אותי בדיוק למקום הנכון ולהוכחה השתמשתי במחשבון שנמצא באתר :
http://www.rimsntires.com/specs.jsp
התוצאה כתמונה מצורפת לגודל חישוק 16 ו 17.
האם אני צודק?
שוב ג'אנטים
Re: שוב ג'אנטים
אהלן גבי.
קודם כל, קוטר הג'אנט לא רלוונטי מבחינת האופסט.
ג'נט עם אופסט טוב לג'יפאים(כלומר שלילי) או ג'נט ללא אופסט (או אפילו אופסט חיובי) בתוספת ספייסרים נותנים את אותה התוצאה מבחינת האופסט. הכולל.
תקבל את אותה היציבות - אותו מפתח גלגלים ואת אותו הקלירנס ממכלולי הרכב - ברקסים, זרועות, בולמים וכו'
ההבדל הוא במשקל ובחוזק של כל הגשע'פט הזה.
1. משקל בקצה הסרן - בלתי מוקפץ - זה לא דבר טוב.
2. עודף חלקים וברגים זה גם לא דבר טוב (פעם עקף אותך גלגל??)
משיקולי עלות, יש כאלה ששמים ספייסרים. אבל מבחינה מקצועית נטו עדיף ג'נט עם אופסט שלילי.
מעבר לזה, 3" ואפילו מעט יותר- לא נראה לי שיש בעיה עם הג'נטים המקוריים... בכל אופן לא עם ה-17" המקוריים של רוביקון.
איל
קודם כל, קוטר הג'אנט לא רלוונטי מבחינת האופסט.
ג'נט עם אופסט טוב לג'יפאים(כלומר שלילי) או ג'נט ללא אופסט (או אפילו אופסט חיובי) בתוספת ספייסרים נותנים את אותה התוצאה מבחינת האופסט. הכולל.
תקבל את אותה היציבות - אותו מפתח גלגלים ואת אותו הקלירנס ממכלולי הרכב - ברקסים, זרועות, בולמים וכו'
ההבדל הוא במשקל ובחוזק של כל הגשע'פט הזה.
1. משקל בקצה הסרן - בלתי מוקפץ - זה לא דבר טוב.
2. עודף חלקים וברגים זה גם לא דבר טוב (פעם עקף אותך גלגל??)
משיקולי עלות, יש כאלה ששמים ספייסרים. אבל מבחינה מקצועית נטו עדיף ג'נט עם אופסט שלילי.
מעבר לזה, 3" ואפילו מעט יותר- לא נראה לי שיש בעיה עם הג'נטים המקוריים... בכל אופן לא עם ה-17" המקוריים של רוביקון.
איל
Re: שוב ג'אנטים
eysham כתב:אהלן גבי.
קודם כל, קוטר הג'אנט לא רלוונטי מבחינת האופסט. ברור - פשוט העלתי את 2 האפשרויות המצויות.
ג'נט עם אופסט טוב לג'יפאים(כלומר שלילי) או ג'נט ללא אופסט (או אפילו אופסט חיובי) בתוספת ספייסרים נותנים את אותה התוצאה מבחינת האופסט. הכולל.
תקבל את אותה היציבות - אותו מפתח גלגלים ואת אותו הקלירנס ממכלולי הרכב - ברקסים, זרועות, בולמים וכו'
ההבדל הוא במשקל ובחוזק של כל הגשע'פט הזה.
1. משקל בקצה הסרן - בלתי מוקפץ - זה לא דבר טוב.
2. עודף חלקים וברגים זה גם לא דבר טוב (פעם עקף אותך גלגל??)
משיקולי עלות, יש כאלה ששמים ספייסרים. אבל מבחינה מקצועית נטו עדיף ג'נט עם אופסט שלילי. מסכים
מעבר לזה, 3" ואפילו מעט יותר- לא נראה לי שיש בעיה עם הג'נטים המקוריים... בכל אופן לא עם ה-17" המקוריים של רוביקון. אין בעיה עם הג'נטים אבל.. לא דיברנו עדיין על הצמיגים.
איל
מה ששאלתי למעשה האם החישוב שביצעתי של אופסט 0 אכן נותן בקספייסינג שלילי של 4.3 שלפי הבנתי מומלץ מאוד ע"י חברי הפורום.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 22 אורחים