Yosi_P כתב:חברה (קובי ?),
מישהו מכיר את הפתרון הזה:
http://offroadevolution.com/store/proddetail.php?prod=EVO-NOLIMITS
זה רעיון נחמד של שימוש במנגנון הניתוק הקיים והפיכתו לידני ע"י תוספת בורג פשוט.
יוסי
גילוי נאות: לא מכיר איך המנגנון החשמלי עובד אבל מקריאה בפורומים אמריקאיים מצליח להבין בערך ונראה שהפתרון הזה עובד. להבנתי פשוט מפרקים את האקטואטור החשמלי ומחליפים אותו בידני. כנראה בסיבוב של הידית מחדירים פין חיבור לתוך המנגנון במקום זה שהיה נכנס חשמלית בהוראת מחשב הרכב.
שוב... לגמרי לא בטוח אבל ככה זה נראה. אני מאמין שאם תשקיע חצי שעה בקריאה בפורומים אמריקאיים תקבל המון תשובות.
דוגמאות: http://www.jk-forum.com/modified-jk-tech-2/press-release-evo-nolimits-manual-rubicon-swaybar-disconnect-181289/
http://www.jk-forum.com/modified-jk-tech-2/evo-nolimits-swaybar-disconnect-273589/
http://www.ausjeepoffroad.com/forum/showthread.php?t=125684
http://www.jkowners.com/forum/showthread.php?t=44889
מעבר לכך ישנם המון כאלה שפשוט ייצרו לעצמם מוט מתנתק על ידי החלפת המוט שלהם בכזה של רוביקון והרכבת המכלול
http://www.wranglerforum.com/f33/rubicon-sway-bar-mod-w-evo-manual-disco-247419.html
לסיכום נראה פשוט וזול. אני רק לא מבין איך הם מאבטחים את הפין שלא ישתחרר תוך כדי נסיעה וינתק את המוט בהפתעה. אבל ... שוב, לא מכיר לעומק.
כך בחשבון שאם יש לך מיגון למוט המייצב אזי הגישה לא כל כך פשוטה כנראה אבל מכיוון שאין את המנוע החשמלי אז כנראה שהתפנה שם מקום.
תכל׳ס לעומת האלטרנטיבות האחרות , אני הייתי מנסה ואולי בונה איזה שהוא מנגנון בטחון למניעת פתיחה לא מבוקרת.
בהצלחה ותעדכן!!