התחדשתי בג׳יפ רנגלר קצר 2010 יבוא אישי מארה״ב , הגיע עם צמיגים 32 ( 255/75/17) האם יש צורך למגן לטיולים בעבירות בינונית ?
אם כן איזה מיגונים חובה ? האם כדאי להגביה ב 2 אינטש ? ולגבי ניתוק מערכת בקרת היציבות , האם בשטח רצוי לנתקה ? תודה מראש !
מיגון לרינגלר קצר 2010
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
היי תתחדש
קודם כל אם אתה נוסע הרבה בשטח והרכב בגובה הסטנדרטי שלו כדאי למגן אותו מכיוון שהוא נמוך וחוטף מלמטה (במיוחד ברנגלר הארוך). מה כדאי למגן? כל מה שהתקציב מרשה... כדאי להתחיל מהקניסטר.
האם כדאי להגביה ב2״? אם אתה מטייל הרבה ואתה מרגיש שברמת העבירות של הטיולים שלך הג׳יפ נמוך אז כדאי להגביהה אותו. 2״ זו הגבהה מאוד פשוטה יחסית ולא פוגעת יותר מידי בהתנהגות הג׳יפ בכביש. לדעתי סע על הג׳יפ כמו שהוא קצת זמן, תרגיש אותו ואז תחליט.
בקרת היציבות מתנתקת באופן אוטומטי ב4x4 low
אין צורך לנתק אותה בשלב אחר.
לנתק מוט מייצב קדמי בשטח, חובה. בניתוק החשמלי לאחר כ15 או 20 קמ״ש אם אני זוכר נכון המערכת מחברת בחזרה את המייצב. כך שאם אתה לפני מכשול תקפיד לנתק לפני. הדבר למעשה פותח את המתלה הקדמי ומספק לך עוד כ25-30 אחוז של מהלך מתלה. דבר שיכול להעביר אותך את המכשול בלי להתאמץ הרבה לפעמים.
תצטרף אלינו לטיולים ונתראה בשטח
יהודה
קודם כל אם אתה נוסע הרבה בשטח והרכב בגובה הסטנדרטי שלו כדאי למגן אותו מכיוון שהוא נמוך וחוטף מלמטה (במיוחד ברנגלר הארוך). מה כדאי למגן? כל מה שהתקציב מרשה... כדאי להתחיל מהקניסטר.
האם כדאי להגביה ב2״? אם אתה מטייל הרבה ואתה מרגיש שברמת העבירות של הטיולים שלך הג׳יפ נמוך אז כדאי להגביהה אותו. 2״ זו הגבהה מאוד פשוטה יחסית ולא פוגעת יותר מידי בהתנהגות הג׳יפ בכביש. לדעתי סע על הג׳יפ כמו שהוא קצת זמן, תרגיש אותו ואז תחליט.
בקרת היציבות מתנתקת באופן אוטומטי ב4x4 low
אין צורך לנתק אותה בשלב אחר.
לנתק מוט מייצב קדמי בשטח, חובה. בניתוק החשמלי לאחר כ15 או 20 קמ״ש אם אני זוכר נכון המערכת מחברת בחזרה את המייצב. כך שאם אתה לפני מכשול תקפיד לנתק לפני. הדבר למעשה פותח את המתלה הקדמי ומספק לך עוד כ25-30 אחוז של מהלך מתלה. דבר שיכול להעביר אותך את המכשול בלי להתאמץ הרבה לפעמים.
תצטרף אלינו לטיולים ונתראה בשטח
יהודה
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
תודה רבה על התשובה המפורטת . לגבי ההגבהה , הבנתי ש 2 אינטש זה מה שכדאי לגיפ רנגלר קצר כדי לא לאבד יציבות
בעליות בשטח. ( זה נשמע הגיוני ) וגם כמו שאמרת לא לפגוע בנסיעה בכביש .. האם אתה ממליץ על 3.5 אינטש ?
בכל מקרה אשמח להצטרף לטיולי השטח שלכם !
בעליות בשטח. ( זה נשמע הגיוני ) וגם כמו שאמרת לא לפגוע בנסיעה בכביש .. האם אתה ממליץ על 3.5 אינטש ?
בכל מקרה אשמח להצטרף לטיולי השטח שלכם !
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
Zod כתב:תודה רבה על התשובה המפורטת . לגבי ההגבהה , הבנתי ש 2 אינטש זה מה שכדאי לגיפ רנגלר קצר כדי לא לאבד יציבות
בעליות בשטח. ( זה נשמע הגיוני ) וגם כמו שאמרת לא לפגוע בנסיעה בכביש .. האם אתה ממליץ על 3.5 אינטש ?
בכל מקרה אשמח להצטרף לטיולי השטח שלכם !
3.5 מומלץ אם אתה מתכוון לעלות במידת הצמיג. אז כמובן הכל משתנה ואתה תצטרך ערכת הגבהה רצינית יותר שעולה יותר וההתנהגות של הג׳יפ בכביש ממש תשתנה. בשטח כמובן הביצועים של הג׳יפ יהיו טובים יותר. זה עיניין של שיקול עצמי.
אם הטיולים שלך הם ברמת עבירות בינונית מספיק לך 2״. במיוחד בתור התחלה. כמובן שאם אתה מתכוון לשים פגושי ברזל/מתכת אז יהיה יותר משקל והגבהה של ה2״ תהיה פחות מהמתוכנן. אם אתה מתכוון להישאר עם פגושי הפלסטיק המקוריים שלא שוקלים הרבה, אז אתה תקבל יותר מ2״ מלכתחילה והגיפ יהיה גבוה.
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
לגבי בקרת היצבות,
נכון מה שיהודה כתב שהיא מתנתקת אוטומטית ב-4X4L
אבל אני נוהג לנתק באופן יזום גם בנסיעת שבילים מהירה ב-4X4H. בעיקר בדרכים פתלתלות.
אחרת הוא נכנס לפעולה בכל החלקה קטנה ומחרפן אותך.
שים רק לב - (לפחות ב-2008 שלי זה ככה - אני מניח שגם ב-2010 זה זהה)
לחיצה על הכפתור תוך כדי נסיעה מנתק באופן חלקי בלבד. והאמת היא לא ממש הבנתי מה זה אומר - כיוון שהוא ממשיך להציק בכל עיקול, רק עם מנורה דלוקה בלוח השעונים.
כדי לנתק באופן מלא - צריך להיות במצב עמידה, ב-P או N וללחוץ על הכפתור כמה שניות.
2 הסנט שלי
איל
נכון מה שיהודה כתב שהיא מתנתקת אוטומטית ב-4X4L
אבל אני נוהג לנתק באופן יזום גם בנסיעת שבילים מהירה ב-4X4H. בעיקר בדרכים פתלתלות.
אחרת הוא נכנס לפעולה בכל החלקה קטנה ומחרפן אותך.
שים רק לב - (לפחות ב-2008 שלי זה ככה - אני מניח שגם ב-2010 זה זהה)
לחיצה על הכפתור תוך כדי נסיעה מנתק באופן חלקי בלבד. והאמת היא לא ממש הבנתי מה זה אומר - כיוון שהוא ממשיך להציק בכל עיקול, רק עם מנורה דלוקה בלוח השעונים.
כדי לנתק באופן מלא - צריך להיות במצב עמידה, ב-P או N וללחוץ על הכפתור כמה שניות.
2 הסנט שלי
איל
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
תודה על העדכון , אנסה בנסיעה הבאה !
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
eysham כתב:לגבי בקרת היצבות,
נכון מה שיהודה כתב שהיא מתנתקת אוטומטית ב-4X4L
אבל אני נוהג לנתק באופן יזום גם בנסיעת שבילים מהירה ב-4X4H. בעיקר בדרכים פתלתלות.
אחרת הוא נכנס לפעולה בכל החלקה קטנה ומחרפן אותך.
שים רק לב - (לפחות ב-2008 שלי זה ככה - אני מניח שגם ב-2010 זה זהה)
לחיצה על הכפתור תוך כדי נסיעה מנתק באופן חלקי בלבד. והאמת היא לא ממש הבנתי מה זה אומר - כיוון שהוא ממשיך להציק בכל עיקול, רק עם מנורה דלוקה בלוח השעונים.
כדי לנתק באופן מלא - צריך להיות במצב עמידה, ב-P או N וללחוץ על הכפתור כמה שניות.
2 הסנט שלי
איל
++
לחיצה רצופה של 9 שניות (ככה אומר הספר) מנתקת לחלוטין ואז ניתן להנות מנסיעת שבילים ודריפטים קצרצרים.
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
תודה , משהו יכול לתת אינפורמציה על סט הגבהה של old men בולמים וקפיצים לרנגלר ?
קיבלתי עליו המלצה וממספר כיוונים אשמח לדעת איך הוא מתנהג בכביש ( הגבהה של 2 אינטש לגיפ קצר ) וכמובן בשטח .
אם למשהו התקין את זה אשמח לרשמים ..תודה
קיבלתי עליו המלצה וממספר כיוונים אשמח לדעת איך הוא מתנהג בכביש ( הגבהה של 2 אינטש לגיפ קצר ) וכמובן בשטח .
אם למשהו התקין את זה אשמח לרשמים ..תודה
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
Zod כתב:תודה , משהו יכול לתת אינפורמציה על סט הגבהה של old men בולמים וקפיצים לרנגלר ?
קיבלתי עליו המלצה וממספר כיוונים אשמח לדעת איך הוא מתנהג בכביש ( הגבהה של 2 אינטש לגיפ קצר ) וכמובן בשטח .
אם למשהו התקין את זה אשמח לרשמים ..תודה
אני התקנתי בולמים של אולדמן עם מערכת הגבהה של רוביקון אקספרס . לא השתמשתי בקפיצים של אולדמן כי הקיט הוא קצת חסר לדעתי למרות שהקיט מכיל תושבת לפנהרד.. בקיט של רוביקון יש הארכות לצינורות, במפסטופים, מוטות הארכה ותושבות.
http://www.rubiconexpress.com/Lift-Kits-Suspensions-Shocks/2-5-Inch-Standard-Coil-Lift-Kit-No-Shocks.aspx?t_c=1&t_s=38&t_pt=3533&t_pn=R%2fERE7121
יותר יקר מהקיט של אולדמן אבל התוצאות טובות יותר לדעתי. ההגבהה בפועל יותר מ2.5 .
הנסיעה רכה יותר ( מפתיע) ונעימה יותר. אבל.... מדובר על מרכב ארוך.
תשקיע קצת זמן ותקרא את התשובה של יהודה בנושא הזה. ( כן, כן כולל כל הלינקים ).
http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1428
וגם את זה ותחליט
http://www.wrangler-life.com/node/93
דרך אגב הסיבה שאני הגבהתי הייתה מרחק הסרנים של הרכב . אתה בטוח שאתה צריך הגבהה?
באם תרצה מיגון קניסטר ותיבת העברה משומש, חבר שלי מוכר. שלח טלפון בפרטי.
בהצלחה
Re: מיגון לרינגלר קצר 2010
זהו חברים אחרי כל העצות שלכם וההתלבטויות שלי , היום התקנתי קיט בולמים וקפיצים 2 אינטש ( יצא קצת יותר ) של אולדמן וגם הנמכה למוט פנהרד על הרנגלר הקצר שלי , אני ממש סקרן איך יתנהג בשטח . מישהו עושה טיול בסוף השבוע ? אשמח להצטרף .
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים