מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

סמל אישי של המשתמש
תום
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 5
הצטרף: 05 ספטמבר 2014, 01:07
אני גר ב: שתולים

מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי תום » 05 ספטמבר 2014, 18:18

שלום שמי תום ואני חדש בפורום, הרכבתי על הרכב שלי(JK ספורט מנוע 3.6) צמיגי 255/75 מקוריים של רוביקון.

אני שוקל החלפת יחסי העברה ל4.56 בסרנים בכדי להקנות לרכב את ההתנהגות המקורית שלו ובנוסף לחזיר לו את צריכת הדלק המקורית.

אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי רנגלר ספורט שעברו הסבה ל4.56 בסרנים. הרכב מתנהג בסדר אך ישנה תחושה לעיתים קרובות של חוסר סלד למהירות נתונה בעיקר במהירויות יום יומיות בעיר, הרכב מעלה הילוך כיוון שיש בור מסוים אך כאשר הוא מוריד הילוך כדי להתגבר על חוסר הסלד ההילוך נמוך מידי ביחס למצב הנדרש, אלה תחושות שקשה לתאר בכתיבה אך אני מניח שרוב חברי האתר יבינו..

אני מעוניין לאזן את זה אך איני מעוניין לעלות בגודל הצמיג, חשובה לי השמירה על איזון נכון וסלד נמוך במהירות שיוט השאלה אם יחס העברה כזה באמת יסדיר את המצב.

באגף הטכני פה באתר ממליצים להחליף ליחס העברה כזה אך זאת מודעה מ2009, אשמח לשמוע חוות דעת עדכנית יותר.

בנוסף אני מעוניין להגביה את הרכב ולשמור על רכות הנסיעה המקורית על ידי הגבהת אוקולון, חפשתי קיטים כאלה ואשמח אם תוכלו להפנות אותי ללינקים המאפשרים הזמנה של קיט כזה.
בנוסף בכדי להשלים את הקיט אני מחפש קפיצים מקוריים של רנגלר, אני בטוח שיש לרוב חברי האתר כאלה :).

תודה ושבת שלום.

סמל אישי של המשתמש
crazyclown
מנהל האתר
הודעות: 1087
הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
אני גר ב: רמת גן
יצירת קשר:

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי crazyclown » 07 ספטמבר 2014, 11:17

קודם כל ברוך הבא למועדון, נשמח לראותך בשטח :)

יחסי העברה של 3.73 הם יחסי ההעברה המקוריים שמגיעים ברנגלר ספורט. דגם הרוביקון מגיע עם יחסי העברה של 4.10.
באופן כללי אם אתה עם צמיג 255.75.17 אני חושב שיותר מומלץ יחסי העברה של 4.10 ולא 4.56. הרכב יתנהג לדעתי טוב יותר בכביש ובשטח.

אם אתה עולה לגודל צמיג גדול יותר, אז כדאי לעבור ל4.56.
ראה את הטבלאות שצירפתי בהתאם למנוע ולגיר.

יהודה
קבצים מצורפים
jk_3.6ratio-chart.jpg
jk_3.8ratio-chart.jpg

סמל אישי של המשתמש
תום
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 5
הצטרף: 05 ספטמבר 2014, 01:07
אני גר ב: שתולים

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי תום » 07 ספטמבר 2014, 23:23

מה היא להערכתך עלות החלפת יחסי העברה סבירה,

לפי הבנתי מדובר בסכומים של 6000-8000 ש"ח האם זה סביר?

eysham
ג'יפאי משוגע
הודעות: 123
הצטרף: 02 פברואר 2011, 10:14
אני גר ב: יובל

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי eysham » 08 ספטמבר 2014, 08:53

קודם כל שים לב לשני דברים שאכן מופיעים בטבלאות שיהודה צירף.
יש הבדלים בין שנתונים 2007-2011 לבין 2012 ומעלה.
יש הבדל בין ידני לבין אוטומטי.
כך שאיזה יחסים כדאי לך לשים תלויים בתשובה לשתי השאלות האלה.


אני נוסע עם צמיגים כמו שלך על 2008 אוטומטי עם 1:4.56 וזה אחלה.
המחשבה הייתה להגדיל ל-33 בסופו של דבר ובגלל זה לא הרכבתי 1:4.10.

לגבי האיפה ובכמה, סט עולה בארץ איפשהו באיזור 1500 ש"ח. כלומר צריך 3000 ש"ח לגגש בלבד.
על זה תוסיף למיסבים חדשים אם צריך, סט התקנה הכולל שימסים וכד' ועבודה (בהנחה שאתה לא עושה את זה לבד).
כל זה מסתכם ב-1000-2000 ש"ח לסרן, תלוי איפה ותלוי אם צריך מיסבים.

בקיצור המחירים שנתת הם די בכיוון...

איל

סמל אישי של המשתמש
גבי פ.
ג'יפאי משוגע
הודעות: 161
הצטרף: 16 ינואר 2013, 22:06
אני גר ב: רחובות

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי גבי פ. » 08 ספטמבר 2014, 10:05

תום כתב:שלום שמי תום ואני חדש בפורום, הרכבתי על הרכב שלי(JK ספורט ,ספורט ???? Jk???? :lol: מנוע 3.6) צמיגי 255/75 מקוריים של רוביקון. המדבקה הזו מצחיקה אותי כל פעם מחדש. אין שום קשר בין ספורט לרכב הזה. אולי ספורט מוטורי. לא היה לי רכב ״עייף״ כזה בחיים. עייף אבל מלא אופי.

אני שוקל החלפת יחסי העברה ל4.56 בסרנים בכדי להקנות לרכב את ההתנהגות המקורית שלו ובנוסף לחזיר לו את צריכת הדלק המקורית. זה לא יקרה אם תחליף יחסי העברה אלא להיפך לדעתי . סל״ד השיוט יעלה.

אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי רנגלר ספורט שעברו הסבה ל4.56 בסרנים. הרכב מתנהג בסדר אך ישנה תחושה לעיתים קרובות של חוסר סלד למהירות נתונה בעיקר במהירויות יום יומיות בעיר, הרכב מעלה הילוך כיוון שיש בור מסוים אך כאשר הוא מוריד הילוך כדי להתגבר על חוסר הסלד ההילוך נמוך מידי ביחס למצב הנדרש, אלה תחושות שקשה לתאר בכתיבה אך אני מניח שרוב חברי האתר יבינו..

אני מעוניין לאזן את זה אך איני מעוניין לעלות בגודל הצמיג, חשובה לי השמירה על איזון נכון וסלד נמוך במהירות שיוט השאלה אם יחס העברה כזה באמת יסדיר את המצב. לעניות דעתי ירע את המצב. בכדי להגיע לאותה מהירות שיוט ביחסי העברה כאלה הסל״ד יעלה ביחס לקיימים.

באגף הטכני פה באתר ממליצים להחליף ליחס העברה כזה אך זאת מודעה מ2009, אשמח לשמוע חוות דעת עדכנית יותר.

בנוסף אני מעוניין להגביה את הרכב ולשמור על רכות הנסיעה המקורית על ידי הגבהת אוקולון, חפשתי קיטים כאלה ואשמח אם תוכלו להפנות אותי ללינקים המאפשרים הזמנה של קיט כזה. מנסיון רד מזה. פתרון גרוע שרק יגרום לך הוצאה מיותרת. לך על הגבהה נורמלית. אם אתה רוצה פרטים נוספים דבר איתי .
בנוסף בכדי להשלים את הקיט אני מחפש קפיצים מקוריים של רנגלר, אני בטוח שיש לרוב חברי האתר כאלה :)
אכן יש לי אבל אם אתה רוצה להשתמש בהם עבור הגבהת ספייסרים ,שוב.... חבל
גבי 054-4432963

תודה ושבת שלום.

סמל אישי של המשתמש
תום
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 5
הצטרף: 05 ספטמבר 2014, 01:07
אני גר ב: שתולים

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי תום » 10 ספטמבר 2014, 00:06

תודה רבה התשובות מעמיקות אבדוק והעדכן בהמשך, לא הבנתי לגבי השלילה של משמעות יחסי העברה והשפעתם לרעה על יחס העברה, הרי הגדלת גלגל ושינוי יחס העברה יתאם ויחפה על היחס שהשתנה, למה שצריכת הדלק תעלה?

סמל אישי של המשתמש
talromem
ג'יפאי משוגע
הודעות: 169
הצטרף: 09 אפריל 2011, 13:06
אני גר ב: רחובות
מיקום: תל אביב יפו
יצירת קשר:

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי talromem » 27 ספטמבר 2014, 23:31

היי תום
ה 4.56 לדעתי עדיף לך מהסיבה הפשוטה שבסופו של דבר כל בעל רנגלר מגיע לפחות לצמיג 33" (מה ששמת שקול ל 32 ועוד קצת) ואפילו גם 35"
היחס הזה על המנוע 3.6 החדש לטעמי הוא יחס מצויין .
כיוון שהרכב שלך חדש , גם הסרנים חדשים ולא בטוח שתצטרך קיט מיסבים מלא - את זה יודעים כשפותחים ומרכיבים . לא לפני .
בנוסף לזה תצטרך מכשיר קטן שמעדכן את היחס העברה החדש למחשב , וגם את גודל הצמיג - המחשב רכב שלך כרגע יודע שיש לו צמיג בגודל 245 ולא 255
ויחס העברה 3.73 ולא 4.56
זה יגרום ל- העברת הילוכים לא נכונה , וזיוף בספידומטר .
מכשיר כזה נקרא AEV PROCAL , והוא הכרחי גם אם רק הגדלת צמיג ולא עשית יחסים .

סמל אישי של המשתמש
תום
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 5
הצטרף: 05 ספטמבר 2014, 01:07
אני גר ב: שתולים

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי תום » 04 אוקטובר 2014, 15:38

טל תודה רבה על האנפורמציה, האם תוכל לפרסם לי את הלינק ממנו רכשת את אותו מכשיר, האם בכלל יש צורך לרכוש אותו לטובת שימוש חד פעמי, אולי ניתן להגיע לאחר ממוסכי השרות של JEEP ולבקש עדכון למחשב, אם אשמח לקבל המלצה על אחד, בנתיים אין לי ניסיון טוב על מוסכים, גם לאחר טיפול מינימאלי ברכב הבנתי שאותו מוסך לא מבין יותר ממני במכלולי הרכב.

ראיתי שהמון מבעלי האתר מטפלים במסך נשר בתל אביב, אולי להם יש מעדכן מחשב כזה, מה דעתך?

eysham
ג'יפאי משוגע
הודעות: 123
הצטרף: 02 פברואר 2011, 10:14
אני גר ב: יובל

Re: מעוניין בחוות דעת על יחסי העברה 4.56

הודעהעל ידי eysham » 05 אוקטובר 2014, 09:04

תום,

המכשיר הזה ננעל בהפעלה הראששונית על מספר הרכב (VIN) שלך וניתן להעברה מרכב לרכב רק אם מאפסים קודם את השינויים שעשית בג'יפ.
מה שזה אומר שכל אחד שרוצה לשנות חייב לקנות אותו, גם אם (כמוני) זה רק לשנות יחסי העברה ומאז הוא שוכב במחסן מחכה לשידרוג הבא שיהיה בעתיד.

כלכלית הכי כדאי לקנות מארה"ב דרך האינטרנט.
זה משהו קטן - בגודל של קופסת סיגריות - כך שאם יש לך מישהו שנוסע לארה"ב זה הכי קל.
http://www.aev-conversions.com/shop/procal-module

תמונה

שים לב שהמכשיר עבר שידרוג תוכנה ב-2012 כך שאם אתה מחפש משומש, ויש לך ג'יפ חדש יותר מ-2012 אתה צריך לוודא שמה שאתה קונה הוא לפחות יותר חדש מגרסת 2012.
ה-"הכי" חדשים (2015) עברו שדרוג נוסף שמאפשר שינויים בהחלפת טראנספר אם זה משהו שיכול להיות ךף בקנה אז מה טוב..

אופציה נוספת למכשיר אחר, (אם זה עדיין רלוונטי) מעט יותר וורסטילי אם כי מעט יותר יקר אתה יכול למצוא משומש כאן בפורום.
http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=2120
תבדוק רק אם הגרסה הזו מתאימה לשנת הייצור שלך.

איל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 11 אורחים