שלום לכולם
ברצוני לשפר את הרכב כדי שיתאים לטיפוסי הסלעים מהסרטונים האחרונים
רכב קצר
איפה לשפר, במה להתחיל (יש לי הגבהה 2.5") כן רוביקרואלר ,לא רובי קראולר ,החלפת יחסי העברה וצמיגים 33, 35
איך ישפיע על נסיעה בכביש וכו '
כמובן מחירים
תודה מראש למשתפים
ברצוני לשפר את הJK
Re: ברצוני לשפר את הJK
עם איזה רכב אתה נוסע היום???
ספורט, X, רוביקון?
מה התקציב שלך?
כמה הרכב משמש אותך ביום יום?
וכמה סלעים בכוונתך ללעוס- כמה שטח אתה מתכוון לעשות?
ספורט, X, רוביקון?
מה התקציב שלך?
כמה הרכב משמש אותך ביום יום?
וכמה סלעים בכוונתך ללעוס- כמה שטח אתה מתכוון לעשות?
בסוף כולם מתים
Re: ברצוני לשפר את הJK
dotjk כתב:שלום לכולם
ברצוני לשפר את הרכב כדי שיתאים לטיפוסי הסלעים מהסרטונים האחרונים
רכב קצר
איפה לשפר, במה להתחיל (יש לי הגבהה 2.5") כן רוביקרואלר ,לא רובי קראולר ,החלפת יחסי העברה וצמיגים 33, 35
איך ישפיע על נסיעה בכביש וכו '
כמובן מחירים
תודה מראש למשתפים
יעד יש אז תגדיר סיגנון נהיגה ותקציב ותקבל מה הכי טוב לתקציב ולך .
בהצלחה אורן מערכות
יבוא שיפורי רכב מאמריקה במחיר הכי טוב 0508899577
Re: ברצוני לשפר את הJK
היי.
כדי שרכבך יוכל לטפס את הסלעים אתה צריך:
יחסי העברה קצרים בתיבה - אם יש לך רוביקון זה בסדר (1:4) אם לא אז יש לך 1:2.72 זה לא מספיק. שקול ברצינות רוביקרולר שיביא ל- 1:7.4.
צמיגי 33"-35" בהחלט מתאימים לעבודה זו. כל החלפת צמיגים מחייבת גם החלפת יחסי העברה בסרנים - מינימום 4.56 ל- 33" (אפשר גם 4.88). לצמיג 35" אני ממליץ על 5.13. אם יש לך סרן קדמי דנה 30 אז המקסימום המומלץ הוא צמיגי 33" עם יחס העברה 4.56. לאחר החלפת צמיגים ויחסי העברה חובה לתכנת מחדש את מחשב הרכב!!!
ציריות מחוזקות קדימה ואחורה. חיזוק הסרן הקדמי בריתוכים שונים במקומות מועדים לבעיות.
החלפת דרייבשפטים במקום הגועליים של הרכב - חשוב ביותר במיוחד ברכב קצר.
הגבהה - לא צריך להשתולל! בטיפוס סלעים חשוב מאוד לשמור על מרכז כובד נמוך ככל האפשר כדי שהרכב יהיה כמה שיותר יציב ולא יתהפך. זה אולי מנוגד להיגיון אך אם תבדוק את רכבי העבירות שמתשתתפים בתחרויות תגלה שהם כלל לא מוגבהים כי הרעיון לשמור על מרכז כובד נמוך ככל הניתן. ככלל, שמירה על מרכז כובד נמוך ככל האפשר הנה תורה שלימה בתעשיית רכבי השטח וזו אומנות של ממש לייצר רכב עבירות איכותי עם מרכז כובד נמוך. הבעיה הנה שה- JK לא נבנה מלכתחילה כרכב עבירות של ממש וכדי לקלוט צמיגים גדולים יותר וכדי שיוכל לדלג מעל מכשולי דרך קשים צריך להגביה את ה- JK דבר שמעלה מאוד את מרכז הכובד של הרכב ומשנה את כל ההתנהות שלו - בכביש ובשטח כאחד. לדעתי 3-3.5" זה בסדר גמור ו- 4-4.5" זה המקסימום. במקרה שכזה תצטרך חלקים רבים כגון מוטות רדיוס ופנהרד מתכווננים, צינורות ברקס מוארכים, מוטות מוארכים למוטות המייצבים, בולמים וקפיצים ארוכים יותר, תושבות חדשות למוטות הפנהרד (מאחורה ואולי גם מקדימה), מגבילי מהלך למניעת דחיסת יתר של הקפיצים ועוד...
מגינים לגחון - כל המרבה הרי זה משובח!
וכל זה ידידי עולה הרבה כסף בישראל, לא משנה כיצד תביא זאת והיכן תתקין זאת. להערכתי מדובר בהשקעה של עשרות רבות מאוד של אלפי שקלים. העיקר שהאישה לא תדע (אם יש כזו).
כדי שרכבך יוכל לטפס את הסלעים אתה צריך:
יחסי העברה קצרים בתיבה - אם יש לך רוביקון זה בסדר (1:4) אם לא אז יש לך 1:2.72 זה לא מספיק. שקול ברצינות רוביקרולר שיביא ל- 1:7.4.
צמיגי 33"-35" בהחלט מתאימים לעבודה זו. כל החלפת צמיגים מחייבת גם החלפת יחסי העברה בסרנים - מינימום 4.56 ל- 33" (אפשר גם 4.88). לצמיג 35" אני ממליץ על 5.13. אם יש לך סרן קדמי דנה 30 אז המקסימום המומלץ הוא צמיגי 33" עם יחס העברה 4.56. לאחר החלפת צמיגים ויחסי העברה חובה לתכנת מחדש את מחשב הרכב!!!
ציריות מחוזקות קדימה ואחורה. חיזוק הסרן הקדמי בריתוכים שונים במקומות מועדים לבעיות.
החלפת דרייבשפטים במקום הגועליים של הרכב - חשוב ביותר במיוחד ברכב קצר.
הגבהה - לא צריך להשתולל! בטיפוס סלעים חשוב מאוד לשמור על מרכז כובד נמוך ככל האפשר כדי שהרכב יהיה כמה שיותר יציב ולא יתהפך. זה אולי מנוגד להיגיון אך אם תבדוק את רכבי העבירות שמתשתתפים בתחרויות תגלה שהם כלל לא מוגבהים כי הרעיון לשמור על מרכז כובד נמוך ככל הניתן. ככלל, שמירה על מרכז כובד נמוך ככל האפשר הנה תורה שלימה בתעשיית רכבי השטח וזו אומנות של ממש לייצר רכב עבירות איכותי עם מרכז כובד נמוך. הבעיה הנה שה- JK לא נבנה מלכתחילה כרכב עבירות של ממש וכדי לקלוט צמיגים גדולים יותר וכדי שיוכל לדלג מעל מכשולי דרך קשים צריך להגביה את ה- JK דבר שמעלה מאוד את מרכז הכובד של הרכב ומשנה את כל ההתנהות שלו - בכביש ובשטח כאחד. לדעתי 3-3.5" זה בסדר גמור ו- 4-4.5" זה המקסימום. במקרה שכזה תצטרך חלקים רבים כגון מוטות רדיוס ופנהרד מתכווננים, צינורות ברקס מוארכים, מוטות מוארכים למוטות המייצבים, בולמים וקפיצים ארוכים יותר, תושבות חדשות למוטות הפנהרד (מאחורה ואולי גם מקדימה), מגבילי מהלך למניעת דחיסת יתר של הקפיצים ועוד...
מגינים לגחון - כל המרבה הרי זה משובח!
וכל זה ידידי עולה הרבה כסף בישראל, לא משנה כיצד תביא זאת והיכן תתקין זאת. להערכתי מדובר בהשקעה של עשרות רבות מאוד של אלפי שקלים. העיקר שהאישה לא תדע (אם יש כזו).
Re: ברצוני לשפר את הJK
קודם כל תודה למשיבים
רנגלר ספורט קצר 2009 [(יוצר 2008), 44 +נעילה אחורה, 30 קדימה]
הרכב מוגבה קיט אולדמן ,יצא 3" למרות שהקיט 2.5"
הרכב ממוגן
קדימה, אני בטוח, שאצטרך להחליף ציריות ולחזק ,כדי לעבור ל33" או 34" ,35" הבנתי שבהגבהה כזאת לא מספיק
פגושים מקוריים
גלי הינע ,כרגע בסדר עם הזוית
רנגלר ספורט קצר 2009 [(יוצר 2008), 44 +נעילה אחורה, 30 קדימה]
הרכב מוגבה קיט אולדמן ,יצא 3" למרות שהקיט 2.5"
הרכב ממוגן
קדימה, אני בטוח, שאצטרך להחליף ציריות ולחזק ,כדי לעבור ל33" או 34" ,35" הבנתי שבהגבהה כזאת לא מספיק
פגושים מקוריים
גלי הינע ,כרגע בסדר עם הזוית
Re: ברצוני לשפר את הJK
תעבור לסט בולמים =קפיצים של פוקס
אחרי תחליף את הסרן הקידמי לדנה44
אחרי נעילות ועדיף שלxo
והרשימה מאוד ארוכה ובסלע הראשון תישבור את כול הגייפ
לא חבל תביא איזה סופה ותשמיד אותה על איזה סלע
אבל אל תהרוס jk עולה לא מעט
אחרי תחליף את הסרן הקידמי לדנה44
אחרי נעילות ועדיף שלxo
והרשימה מאוד ארוכה ובסלע הראשון תישבור את כול הגייפ
לא חבל תביא איזה סופה ותשמיד אותה על איזה סלע
אבל אל תהרוס jk עולה לא מעט
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים