שינוי יחסי העברה ל- jk

סמל אישי של המשתמש
meirbeny
ג'יפאי משוגע
הודעות: 158
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:45
אני גר ב: באר שבע

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי meirbeny » 11 נובמבר 2009, 21:11

מביע את הערכתי אליך צביקה
לפירסום מאמרים ענינים מקצועים ברמה של איש מהשטח (ולא מורה שמאחורי השולחן)
תודה על שיתוף המידע הרב שברשותך כל הכבוד לפועלך

סמל אישי של המשתמש
אסי
ג'יפאי משוגע
הודעות: 54
הצטרף: 18 אוקטובר 2009, 00:08
אני גר ב: תושיה

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי אסי » 12 נובמבר 2009, 00:35

כנ"ל כל הכבוד צביקה מידע עניני מאד
אסי :lol:

סמל אישי של המשתמש
reuven
ג'יפאי ותיק
הודעות: 11
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 20:20
אני גר ב: קדומים

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי reuven » 18 נובמבר 2009, 01:44

אצלי יש 4.88 עם צמיגי 32, הגיר רגיל 6 הילוכים.
שינוי התוכנה נעשה באמצעות HYPERTECH.
ראובן

סמל אישי של המשתמש
ILIYA
ג'יפאי משוגע
הודעות: 61
הצטרף: 02 אוקטובר 2009, 23:25
אני גר ב: כרמי צור

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי ILIYA » 18 נובמבר 2009, 23:14

reuven כתב:אצלי יש 4.88 עם צמיגי 32, הגיר רגיל 6 הילוכים.
שינוי התוכנה נעשה באמצעות HYPERTECH.

שלום . כמה צורך דלק :?:
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR

U2

סמל אישי של המשתמש
hiprex
ג'יפאי מתקדם
הודעות: 17
הצטרף: 29 אוקטובר 2009, 13:18
אני גר ב: נהלל

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי hiprex » 19 נובמבר 2009, 01:18

4.1 33" אוטו' 6.5ל/ק
בקרוב 4.88.

סמל אישי של המשתמש
אבי רנגלר
ג'יפאי משוגע
הודעות: 192
הצטרף: 04 אוקטובר 2009, 15:51
אני גר ב: ראשון לציון

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי אבי רנגלר » 29 נובמבר 2009, 20:56

לפי מה שקראתי אמור להיות שיפור בתצרוכת הדלת .
אפילו שהסל"ד יעלה ל 3100 ללא אוברדרייב ול 2200 עם אוברדרייב .
כהנורמה למנוע כמו שלנו היא 2000-3200 מה שלא ברור לי איך צריכת הדלת יורדת כשהסלד יותר גבוה .
כיום הסלד במהירות של 100 הוא 1800-1900 במצב אורגינלי .

מעניין לשמוע עם מישהו שינה את היחסים על צמיג 31 וקיבל שינוי בצריכת הדלק

סמל אישי של המשתמש
צביקה
ג'יפאי משוגע
הודעות: 44
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:08
אני גר ב: ראש צורים

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי צביקה » 29 נובמבר 2009, 22:47

לכל התוהים,

צריכת הדלק יורדת מפני ששינוי יחסי ההעברה ליחס הנכון מביא את המנוע לסל"ד עבודה יעיל יותר.

זה שהמנוע נוסע בסל"ד מעט גבוה יותר אינו אומר שהוא מתאמץ יותר, נהפוך הוא.

לכל מנוע יש עקומת כוח שבה הוא יעיל יותר והמשמעות הנה צריכת דלק נמוכה יותר.

ג'יפ JK לא יעיל כלל בסל"ד הנמוך מ- 2,000. יש לשאוף כי הרכב לא ירד מ- 2,000 סל"ד. יש לשאוף שמהירות השיוט שלו באובר דרייב תנוע סביב 2,200 סל"ד לפחות. ניתן אף יותר.

לצורך העניין, שיוט במהירות של 100 קמ"ש באובר דרייב צריך להיות בערך ב- 2,000-2,100 סל"ד. פחות מזה המשמעות שהמנוע לא עובד בסל"ד הנכון.

באחד המאמרים פרסמתי טבלה המתארת את יחסי ההעברה הנדרשים ביחס למידת הצמיגים. מומלץ בחום לתכנן את מידת הצמיגים ויחסי ההעברה לפי טבלה זו.

ביי.

סמל אישי של המשתמש
reuven
ג'יפאי ותיק
הודעות: 11
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 20:20
אני גר ב: קדומים

Re: שינוי יחסי העברה ל- jk

הודעהעל ידי reuven » 20 דצמבר 2009, 19:58

ILIYA כתב:
reuven כתב:אצלי יש 4.88 עם צמיגי 32, הגיר רגיל 6 הילוכים.
שינוי התוכנה נעשה באמצעות HYPERTECH.

שלום . כמה צורך דלק :?:


ממוצע 6 קמ/ל.
100 קמ"ש ב-2669 סל"ד.

הכי חשוב, מרגישים כוח זמין כמעט בכל מצב.
בשטח ה-LOW מאוד קצר.
ראובן

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים