שלום לכל חברי הפורום
רציתי לשאול לגבי שינוי יחסי העברה.
יש לי jk ארוך 2008 עם צמיגים 33 אינצ' הרכב לא סוחב מי יודע מה בלשון המעטה.
האם משהו עשה שינוי יחסי העברה? לאיזה יחסים? האם מרוצה מהמצב? איפה נעשה השינוי? מה העלות? האם יש השפעה על צריכת הדלק או השפעות אחרות?
אודה לכם מאד על תשובתכם.
שינוי יחסי העברה ל- jk
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
היי ירון,
האם הרנגלר שלך מייבוא או נקנה בארץ? מהם יחסי ההעברה הנוכחיים שלך 4.1, 3.73, 3.21?
לפי מה שאני יודע, בגודל צמיג זה כדאי מאוד להחליף ליחסי העברה של 4.56. אני יודע שחברת Superior Axle & Gear מאוד אמינים וטובים.
בנוסף, צירפתי לך טבלה שמתארת את השינוי ביחס העברה עבור גודל צמיג.
יהודה
האם הרנגלר שלך מייבוא או נקנה בארץ? מהם יחסי ההעברה הנוכחיים שלך 4.1, 3.73, 3.21?
לפי מה שאני יודע, בגודל צמיג זה כדאי מאוד להחליף ליחסי העברה של 4.56. אני יודע שחברת Superior Axle & Gear מאוד אמינים וטובים.
בנוסף, צירפתי לך טבלה שמתארת את השינוי ביחס העברה עבור גודל צמיג.
יהודה
- יהושוע פרוע
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 59
- הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 13:28
- אני גר ב: פריגן
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
כן, 4.56 ,הורכב ע"י ארנון בגלובלשילד(יבנה),עלות בערך-5500 ש"ח,קנייה דרך אתר קוואדרטק. איך נוסע? מטוס הוא לא , אבל יותר טוב מהמקור בטוח. על הדלק אני כבר לא מסתכל.... אבל לא נראה שיש הבדל 380 ק"מ על מיכל זה הממוצע.שכחתי לציין שגם לי יש גלגלים 33". אם תרצה סיבוב אין בעיה להפגש בערב בארומה בשכונה.
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
איך אני מברר מה היחס באנלימיטד 2007 שנמכר בישראל? (לא יבוא)
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
egomer כתב:איך אני מברר מה היחס באנלימיטד 2007 שנמכר בישראל? (לא יבוא)
Unlimited Sport שנמכר בארץ מגיע עם יחסי העברה של 3.73
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
אמור להיות רשום מימין לביצה.. יש תגית ממתכת ששם רשום.. אני יודע שכך היה בTJ ..
לגבי הJK אני לא סגור..
ומה 380 קילומטר למיכל....
על כביש 6 במהירות 80 אני לא מגיע לזה...
ויש לי גיר רגיל עוד...
לגבי הJK אני לא סגור..
ומה 380 קילומטר למיכל....
על כביש 6 במהירות 80 אני לא מגיע לזה...
ויש לי גיר רגיל עוד...
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
הרנגלר שלי נקנה בארץ, היום צריכת הדלק שלי היא 350 ק"מ למיכל. גם זה בנסיעה עדינה לא כולל נסיעת שטח בכלל.
אשמח לעשות סיבוב על הרכב לאחר שינוי יחסי העברה.
תודה מראש
אשמח לעשות סיבוב על הרכב לאחר שינוי יחסי העברה.
תודה מראש
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
לצמיג 33" (285X75X16) יש ללכת על לפחות יחס העברה של 4.56 (בטח באוטומאטי). מי שרוצה יותר כוח ויותר זחילה יכול ללכת גם על 4.88. העבודה מחייבת גם קיט שיפוץ הכולל מיסבים, שימסים וכדומה. לא זול אבל שווה. יש לשים לב שאם יש לך JK עם יחס העברה 3.73 ונועל מקורי של MOPAR (כמו בדגם SPORT שנמכר בארץ משנת 2008), אז יש לך סרן אחורי DANA 44 מסוג RUBICON למרות שזה לא JK RUBICON. המשמעות הנה שעליך להזמין קיט שיפוץ קוד 35-2052. ניתן להשיג מחברת SUPERIOR AXLE and GEAR.
לאחר סיום העבודה חובה לעדכן את מחשב הרכב. ללא העידכון מד המהירות יזייף והעברת ההילוכים באוטומאטי לא תיעשה כראוי. הדבר יביא להתנהגות בלתי תקינה של הרכב. ממליץ על מכשיר PROCAL MODULE של חברת AEV לצורך עדכון מחדש. מכשיר זול פשוט ויעיל.
לאחר סיום העבודה חובה לעדכן את מחשב הרכב. ללא העידכון מד המהירות יזייף והעברת ההילוכים באוטומאטי לא תיעשה כראוי. הדבר יביא להתנהגות בלתי תקינה של הרכב. ממליץ על מכשיר PROCAL MODULE של חברת AEV לצורך עדכון מחדש. מכשיר זול פשוט ויעיל.
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
שלום .
הכל נכון , ברגע של הגדלת צמיגים חייבים לשנות את יחסי עברה בסרנים , טבלה מ-QUADRATEC עוזרת לבחור את יחס עברה הנכון . לצמיג 33 לי מתאים יותר יחסי עברה 4.56 ( קשים להסגה ) , 4.88 יותר קלים להסגה וגם זולים יותר בקצת , לדעתי מתאימים יותר לצמיג גדול יותר מ- 33 , אך כל החד בוחר לפי דרישה בטבלה.
אני אישית לא מתכוון להגדיל צמיגים מאוריגינלים 245X75X16 , בשלב הזה טוב לי עם הצמיגים שלי גם בכביש וגם בשטח.
מה שכן אני חושב להגדיל את יחסי עברה בטרנספר ב- LOW .
קיים דבר בשם RUBICRAWLER - מתחברת בין גיר לטרנספר בימקום יחידה האוריגינלית ( לא צריך התאמות מיוחדות , האורך של דרישפטים לא משתנה ) - יחידה במקרה של SPORT נותנת אפשרות לבחירה של יחסי עברה ב- LOW מ- 2.73 עד 7 , במקרה של RUBICON מ- 4 עד 10 .
ב- HIGH לא משתנה דבר .
שוב הבעיה - מחיר גבוה
קישור - http://www.rubicrawler.com/
http://advanceadapters.com/product/4341 ... drive.html
הכל נכון , ברגע של הגדלת צמיגים חייבים לשנות את יחסי עברה בסרנים , טבלה מ-QUADRATEC עוזרת לבחור את יחס עברה הנכון . לצמיג 33 לי מתאים יותר יחסי עברה 4.56 ( קשים להסגה ) , 4.88 יותר קלים להסגה וגם זולים יותר בקצת , לדעתי מתאימים יותר לצמיג גדול יותר מ- 33 , אך כל החד בוחר לפי דרישה בטבלה.
אני אישית לא מתכוון להגדיל צמיגים מאוריגינלים 245X75X16 , בשלב הזה טוב לי עם הצמיגים שלי גם בכביש וגם בשטח.
מה שכן אני חושב להגדיל את יחסי עברה בטרנספר ב- LOW .
קיים דבר בשם RUBICRAWLER - מתחברת בין גיר לטרנספר בימקום יחידה האוריגינלית ( לא צריך התאמות מיוחדות , האורך של דרישפטים לא משתנה ) - יחידה במקרה של SPORT נותנת אפשרות לבחירה של יחסי עברה ב- LOW מ- 2.73 עד 7 , במקרה של RUBICON מ- 4 עד 10 .
ב- HIGH לא משתנה דבר .
שוב הבעיה - מחיר גבוה
קישור - http://www.rubicrawler.com/
http://advanceadapters.com/product/4341 ... drive.html
נערך לאחרונה על ידי ILIYA ב 08 נובמבר 2009, 22:52, נערך פעם 1 בסך הכל.
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
U2
U2
Re: שינוי יחסי העברה ל- jk
היי.
ביררתי בארה"ב ונאמר לי שבקרוב חברת MOPAR הולכת להוציא קיט מיוחד שעלותו כמה מאות דולרים שיוכל להקטין את יחס ההעברה ב- LOW בתיבה. מדובר בשינוי קטן ללא נגיעה במכלולים אחרים כך שזה נראה לי אחלה.
אני עוקב אחרי זה כי גם אני מעוניין בזה.
ברגע שיצא אני אעדכן באתר.
דרך אגב, אין כל בעיה להשיג 4.56. אצלי התקנתי כאלה וניתן להשיגם בקלות גם ב- QUADRATEC.
ביי.
ביררתי בארה"ב ונאמר לי שבקרוב חברת MOPAR הולכת להוציא קיט מיוחד שעלותו כמה מאות דולרים שיוכל להקטין את יחס ההעברה ב- LOW בתיבה. מדובר בשינוי קטן ללא נגיעה במכלולים אחרים כך שזה נראה לי אחלה.
אני עוקב אחרי זה כי גם אני מעוניין בזה.
ברגע שיצא אני אעדכן באתר.
דרך אגב, אין כל בעיה להשיג 4.56. אצלי התקנתי כאלה וניתן להשיגם בקלות גם ב- QUADRATEC.
ביי.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים