שלום לכולם,
אני עומד להזמין רנגלר אנלימיטד (ספורט) חדש מהסוכנות בארץ.
נעלם אחרון מבחינתי הוא נושא עלות התחזוקה של הג'יפ ונושא שמירת הערך/אובדן הערך לאורך השנים.
נושא אובדן הערך ידוע כמובן ובמיוחד של רכב חדש ובכל זאת הייתי שמח לשמוע מניסיון האם אובדן הערך הצפוי מקביל למקובל
בשוק או אולי גדול יותר.
תודה!
רנגלר חדש - התייעצות
Re: רנגלר חדש - התייעצות
איש יקר קבל הצעה ידידותית, אמיתית ומכל הלב :
אם בעת רכישת ג'יפ באמת עולות בדעתך שתי שאלות כמו אלו ששאלת (תחזוקה ושמירת ערך) - אתה לקוח למאזדה 3.
גם שומרת ערך וגם זולה באחזקה.
אל תעלב כי חבל שתתאכזב ......
אם בעת רכישת ג'יפ באמת עולות בדעתך שתי שאלות כמו אלו ששאלת (תחזוקה ושמירת ערך) - אתה לקוח למאזדה 3.
גם שומרת ערך וגם זולה באחזקה.
אל תעלב כי חבל שתתאכזב ......
Re: רנגלר חדש - התייעצות
קבל נתונים:
רנגלר ספורט שנקנה חדש ב2007 במחיר 265,000 ש"ח, והושקעו בו שיפורים (לא רבים, אבל באלפי שקלים) נמכר כעבור 5 שנים ב 125,000 ש"ח.
ובדרך הוא גם צרך לא מעט בנזין....וכל שקל היה שווה.
ואגב, התחליף הוא רוביקון 2012 מיבוא אישי, לך על זה, אין מה להשוות עם הספורט...
רנגלר ספורט שנקנה חדש ב2007 במחיר 265,000 ש"ח, והושקעו בו שיפורים (לא רבים, אבל באלפי שקלים) נמכר כעבור 5 שנים ב 125,000 ש"ח.
ובדרך הוא גם צרך לא מעט בנזין....וכל שקל היה שווה.
ואגב, התחליף הוא רוביקון 2012 מיבוא אישי, לך על זה, אין מה להשוות עם הספורט...
Re: רנגלר חדש - התייעצות
מאיר, תודה על האינפורמציה.
נושא היבוא אישי נשקל וירד מהפרק מסיבות שונות..
נושא היבוא אישי נשקל וירד מהפרק מסיבות שונות..
Re: רנגלר חדש - התייעצות
הי,
אם אתה מוכן לוותר על הריח של אוטו חדש בחצי השנה הראשונה, הכי טוב כלכלית שתקנה רנגלר (ספורט/ספורט משופר/רוביקון לפי היעוד שלך) יד שניה (בן 3-5 שנים), שהושקעו בו עשרות אלפי שקלים באהבה רבה, שעשו בו כבר את כל טעויות הטירונים שסביר שאתה תעשה (אני למשל עשיתי חלק גדול מהן) ופתרו בו את כל מחלות הילדות שהיו (אפילו תופסני מנוע עולים 500-800 שקל...), תהיה לו כמעט רק עלות תחזוקה שוטפת והוא כבר יראה מעולה מהיום הראשון (בולמים, צמיגים, הגבות וכו'), ויעלה לך שליש ממה שיעלה לך חדש עם תוספות (בהפרש תקנה GTI...). בהצלחה.
מעוז
אם אתה מוכן לוותר על הריח של אוטו חדש בחצי השנה הראשונה, הכי טוב כלכלית שתקנה רנגלר (ספורט/ספורט משופר/רוביקון לפי היעוד שלך) יד שניה (בן 3-5 שנים), שהושקעו בו עשרות אלפי שקלים באהבה רבה, שעשו בו כבר את כל טעויות הטירונים שסביר שאתה תעשה (אני למשל עשיתי חלק גדול מהן) ופתרו בו את כל מחלות הילדות שהיו (אפילו תופסני מנוע עולים 500-800 שקל...), תהיה לו כמעט רק עלות תחזוקה שוטפת והוא כבר יראה מעולה מהיום הראשון (בולמים, צמיגים, הגבות וכו'), ויעלה לך שליש ממה שיעלה לך חדש עם תוספות (בהפרש תקנה GTI...). בהצלחה.
מעוז
Re: רנגלר חדש - התייעצות
תודה מעוז, שיקול מרכזי לדגם החדש הוא השדרוג במנוע - פנטסטאר v6 בשנת הדגם האחרונה, השידרוגים יעשו בהמשך.
ועוד שאלה, כשכתוב במפרט הטכני "דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה" האם הכוונה היא לנעילה אחורית? לא לגמרי ברור...
ועוד שאלה, כשכתוב במפרט הטכני "דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה" האם הכוונה היא לנעילה אחורית? לא לגמרי ברור...
Re: רנגלר חדש - התייעצות
meidado כתב:תודה מעוז, שיקול מרכזי לדגם החדש הוא השדרוג במנוע - פנטסטאר v6 בשנת הדגם האחרונה, השידרוגים יעשו בהמשך.
ועוד שאלה, כשכתוב במפרט הטכני "דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה" האם הכוונה היא לנעילה אחורית? לא לגמרי ברור...
מוגבל החלקה זה לא נעילה
ROCK CRAWLER
Re: רנגלר חדש - התייעצות
דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה זה ״חצי נעילה״ משמע זה מגבלה לאובדן כח מלא במקרה שאחד משני הגלגלים האחוריים מאבד אחיזה ולא חלוקה מלאה של הכוח כמו בנעילה מלאה (זה לא יחודי רק לגיפים יש את זה גם ברכבים רגילים עם הרבה כח ( כמו ב GTI שהמלצתי לך לקנות בעודף...)). לדעתי יש על זה מאמר באתר, תקרא. מנסיון זה מספיק טוב אם אתה לא מחפש חוויות אקסטרים (אם כן אז כבר תלך לרוביקון שרוב התוספות שתצטרך יגיעו במקור).
Re: רנגלר חדש - התייעצות
שוב תודה.
Re: רנגלר חדש - התייעצות
אתמול הוזמן הרכב, המסירה צפויה לסוף החודש. בשלב ראשון התכנית היא לסדר את הספסל האחורי בעזרת קיט ההטיה של מוסך נ.ש.ר לטובת איכות הישיבה של הילדים. לגבי ההמשך אשמח לשמוע תובנות, מחשבות והמלצות להגבהה של 2.5" וצמיגי שטח.
תודה!
תודה!
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים