כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

סמל אישי של המשתמש
YNV
ג'יפאי משוגע
הודעות: 45
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 01:29
אני גר ב: אבו ג'ועיד

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי YNV » 27 נובמבר 2009, 21:56

אגב איליה, בדיוק היום שלחתי מייל לטום וודס לברר עלויות משלוח לארץ של סט דרייבשאפטים. אני אעדכן שאקבל תשובה.
האוטו שלנו גדול וירוק

סמל אישי של המשתמש
צביקה
ג'יפאי משוגע
הודעות: 44
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:08
אני גר ב: ראש צורים

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי צביקה » 27 נובמבר 2009, 22:27

אילייה.

לא סביר מה שכתבת.

בדוק שנית, לא מהרצפה, אלא מקצהו התחתון של החישוק בלבד. תבדוק מול רכב חדש בסוכנות בלבד.

אני זוכר שהרכב שלך יותר גבוה מאחורה מאשר מקדימה.

לגבי גל הינע - לי יש של J.E REEL והם נהדרים. רכשתי סידרה 1310 שמתחברים ישירות למתאמים על תיבת ההעברה והסרנים ולכן זה פשוט ביותר. תוכל להרכיב אותם לבד אם תירצה בכך.

אני חושב שאין כזה מוצר לחברת TOM WOODS.

סמל אישי של המשתמש
ILIYA
ג'יפאי משוגע
הודעות: 61
הצטרף: 02 אוקטובר 2009, 23:25
אני גר ב: כרמי צור

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי ILIYA » 28 נובמבר 2009, 00:44

צביקה , בדקתי מקצה עליון של ג'אנט , במיוחד נסעתי לסוכנות ובדקתי מול רכב חדש מתצוגה , פעמיים.

ל- TOM WOOD'S יש גלי הינע במיוחד ל- JK , תבדוק ב- QUADRATEC
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR

U2

סמל אישי של המשתמש
צביקה
ג'יפאי משוגע
הודעות: 44
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:08
אני גר ב: ראש צורים

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי צביקה » 28 נובמבר 2009, 09:58

היי איליה.

ברור של- TOM WOODS יש גלי הינע ל- JK והם נחשבים מצויינים גם כן אך איני חוזשב שיש להם גלי הינע שמתלבשים ישירות למתאמים שעל ה- JK ולכן יש צורך להחליף את המתאמים.

ביי.

סמל אישי של המשתמש
YNV
ג'יפאי משוגע
הודעות: 45
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 01:29
אני גר ב: אבו ג'ועיד

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי YNV » 28 נובמבר 2009, 15:06

גל הינע של טום וודס מגיע יחד עם פלאנג' ולא מתחבר לפלאנג' המקורי. ממבט מהיר בשני הפלאנג'ים, זה התחליפי של טום וודס נראה משמעותית עמיד יותר מהמקורי.
אגב, ל-JE REEL יש גם אופציה לגל הינע שמגיע יחד עם פלאנג' ולאחר שמתלבש על המקורי. הם פשוט יקרים מטום וודס בכמה עשרות דולרים.
האוטו שלנו גדול וירוק

סמל אישי של המשתמש
צביקה
ג'יפאי משוגע
הודעות: 44
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:08
אני גר ב: ראש צורים

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי צביקה » 28 נובמבר 2009, 20:53

היי.

זה נכון.

אבל המתאמים המקוריים חזקים עד מאוד ואין איתם כל בעיות.

לכן העדפתי לרכוש של J.E REEL כי זה היה הכי פשוט ונוח.

דרך אגב, מעבר לשוני במתאמים, אלה בדיוק אותם גלי הינע.

צביקה.

סמל אישי של המשתמש
ILIYA
ג'יפאי משוגע
הודעות: 61
הצטרף: 02 אוקטובר 2009, 23:25
אני גר ב: כרמי צור

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי ILIYA » 28 נובמבר 2009, 23:04

אני חושב שתנועה וזוויות בחיבורים מצד של דיפרנציאלים ב-U JOINTS של TOM WOOD פחות מ-J E REEL , עקב כך ב-TOM WOOD חייבים זווית פיניות -0 :?:

http://www.4xshaft.com/JK-jeep.html
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR

U2

סמל אישי של המשתמש
צביקה
ג'יפאי משוגע
הודעות: 44
הצטרף: 06 נובמבר 2009, 17:08
אני גר ב: ראש צורים

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי צביקה » 29 נובמבר 2009, 22:39

ייתכן, איני יודע.

בכל מקרה שתי החברות מצויינות.

סמל אישי של המשתמש
amirzU
ג'יפאי מתקדם
הודעות: 13
הצטרף: 27 אוקטובר 2009, 14:46
אני גר ב: רמת השופט

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי amirzU » 22 אפריל 2010, 16:35

ביוון הזווית נעשה על ידי שינוי אורך מוטות הרדיוס
הדרך הפשוטה היא על ידי בושינג אקצנטרי
השאלה כיצד הוא מחזיק במקום
מה מונע מהבושינג חלהסתובב חזרה בכל פעם שיש עליו עומס
בעצירה, בזינוק. בפתיחת וסגירת מיתלים ?????????.

סמל אישי של המשתמש
asaf
ג'יפאי מתחיל
הודעות: 1
הצטרף: 11 ספטמבר 2015, 20:33
אני גר ב: טירת כרמל

Re: כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול – פתרון בעיות

הודעהעל ידי asaf » 11 ספטמבר 2015, 20:43

ברשותי רנגלר ארוך מוגבה 2נאינץ שנת 2009
בעיקר כאשר הרכב חם ישנה תופעה גם בכביש אבל בעיקר בשטח ב4×4 high הרכב לא סוחב במאמץ רק לאחר שילוב ל4×4 low הרכב עולה ועובר את המכשול בקלות אגב אני רוצה לציין שגם אם מדובר בעלייה תלולה ללא מכשולים מיוחדים הוא לא סוחב מעלה לטורים גבוהים וכאילו נחנק אמרו לי באופן כלי שנראה שזאת בעיה בטורק בגיר ורציתי לדעת אם ישהו נתקל בעניין
אגב הרכב בנסיעה בכביש נוסע יפה ללא בעיית סחיבה גם בעליות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 8 אורחים