חברים יקרים,
תודה רבה על התשובות והדעות. אני בהחלט איעזר בידע שהצטבר.
כידוע לכם, אני כרגע נעול על צמיגים "32 וטרם שיניתי את יחסי ההעברה. כשאני נוסע על כביש מהיר (כדוגמת כביש 6), במהירות של כ- 100 קמ"ש, אני עומד על בסביבות ה-1800 סל"ד.
האם אני מפספס משהו? מה אני לא מבין?
ברור לי שיש הבדל בין גיר אוטומטי לגיר רגיל, אבל לא ברורים לי ההבדלים בסל"ד בין גיר אוטומטי אחד לאחר...
יחסי העברה
Re: יחסי העברה
עמית,
א. ה 100 קמ"ש שאתה רואה על הספידומטר כבר לא 100 קמ"ש בגלל ששינית את גודל הצמיגים. יחסי העברה 4:10 יחזירו את המצב לקודמו .
ב. 1800 סל"ד זה נמוך מידי, כלומר לרכב אין מספיק כח לסחוב אותך קדימה, בטח שלא בעליות, ובטח שלא באוברדרייב של הגיר האוטומטי (לשאלתך לגבי ההבדלים בינהם) .
התוצאה - קיק דאונס מיותרים שעלולים לגרום לצריכת דלק גבוהה.
א. ה 100 קמ"ש שאתה רואה על הספידומטר כבר לא 100 קמ"ש בגלל ששינית את גודל הצמיגים. יחסי העברה 4:10 יחזירו את המצב לקודמו .
ב. 1800 סל"ד זה נמוך מידי, כלומר לרכב אין מספיק כח לסחוב אותך קדימה, בטח שלא בעליות, ובטח שלא באוברדרייב של הגיר האוטומטי (לשאלתך לגבי ההבדלים בינהם) .
התוצאה - קיק דאונס מיותרים שעלולים לגרום לצריכת דלק גבוהה.
Re: יחסי העברה
נכון אבל לא מדויק.
שינוי גודל הצמיגים הנ"ל בקושי רב משפיע על נכונות מהירות הנסיעה.
אפשר לבדוק זאת בקלות על ידי בדיקת מהירות GPS אל מול בדיקת מד הקילומטר ולראות שבמהירות 100 קמ"ש הם יראו בדיוק אותו נתון. ההבדל הוא זניח (בערך 1/4 קמ"ש).
שינוי גודל הצמיגים הנ"ל בקושי רב משפיע על נכונות מהירות הנסיעה.
אפשר לבדוק זאת בקלות על ידי בדיקת מהירות GPS אל מול בדיקת מד הקילומטר ולראות שבמהירות 100 קמ"ש הם יראו בדיוק אותו נתון. ההבדל הוא זניח (בערך 1/4 קמ"ש).
ofiredri כתב:עמית,
א. ה 100 קמ"ש שאתה רואה על הספידומטר כבר לא 100 קמ"ש בגלל ששינית את גודל הצמיגים. יחסי העברה 4:10 יחזירו את המצב לקודמו .
ב. 1800 סל"ד זה נמוך מידי, כלומר לרכב אין מספיק כח לסחוב אותך קדימה, בטח שלא בעליות, ובטח שלא באוברדרייב של הגיר האוטומטי (לשאלתך לגבי ההבדלים בינהם) .
התוצאה - קיק דאונס מיותרים שעלולים לגרום לצריכת דלק גבוהה.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים