שלום,
כפי שהינכם יודעים רנגלר JK (במיוחד הארוך) יחסית נמוך.
ברצוני להגביהה את הרנגלר שלי, שכרגע נמצא עם צמיגים מקוריים (31") ולהחליף צמיגים כמובן.
אני לא חושב אני אגדיל משמעותית את מידת הצמיג ולכן נראה לי שכרגע לפחות או שאשאר במידה הנוכחית ואעבור לצמיגי שטח מלא או שאגדיל למידה של הרוביקון (32") שחוקית בארצנו.
על איזו הגבהה אתם ממליצים ואשמח גם לשמוע את דעותיכם בנושא (האם זה כדאי, איך זה ישפיע על הרכב וכו').
נ.ב - מותקנת לי כננת שכנראה מוסיפה למשקל מקדימה (זאת בנוסף על פגוש קידמי שהוחלף) שלפי דעתי מנמיכה את הרכב מלפנים...
תודה רבה לעונים,
יהודה
הגבהה לJK
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: הגבהה לJK
crazyclown כתב:שלום,
כפי שהינכם יודעים רנגלר JK (במיוחד הארוך) יחסית נמוך.
ברצוני להגביהה את הרנגלר שלי, שכרגע נמצא עם צמיגים מקוריים (31") ולהחליף צמיגים כמובן.
אני לא חושב אני אגדיל משמעותית את מידת הצמיג ולכן נראה לי שכרגע לפחות או שאשאר במידה הנוכחית ואעבור לצמיגי שטח מלא או שאגדיל למידה של הרוביקון (32") שחוקית בארצנו.
על איזו הגבהה אתם ממליצים ואשמח גם לשמוע את דעותיכם בנושא (האם זה כדאי, איך זה ישפיע על הרכב וכו').
נ.ב - מותקנת לי כננת שכנראה מוסיפה למשקל מקדימה (זאת בנוסף על פגוש קידמי שהוחלף) שלפי דעתי מנמיכה את הרכב מלפנים...
תודה רבה לעונים,
יהודה
יהודה שלום , מזל טוב ותודה - בקשר לאתר .
JK שלי קצר ומוגבה עם סט של OLD MAN קרוב ל 3 " , ההגבהה מאפשרת להכניס צמיגים עד 35 " ללא שינוי נוסף
http://www.quadratec.com/jeep_knowledgebase/article-10.htm
ב OLD MAN אפשר לבחור קפיצים HEAVY DUTY
מ 90 עד 180 LBS , או רגילים מ-0 עד 90 LBS .
אצלי פגוש קידמי כבד עם כננת , אז הרכבתי HEAVY DUTY מקדימה - מרוצה מעוד .
לאחרונה הרכבתי פגוש ברזל של ARB - מתכוון להחליף כפיצים מאחורה גם לקשים .
לסט של ARB קיימת בעיה - בסגירת מיתלה אחורי- ימני , קצה התחתון של פלטה של המנחת מוט פנהרד דופקת בולם ימני אחורי , נוצר שקע . הבולם עובד .
הבעיה כעת בטיפול של ARB דרך הנפלד , עמורים לפטור אתה .
כל מי שהרכיב את הסט מלא עם המנחה של פנהרד , תבדקו .
לא חושב שזה רק אצלי.
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
U2
U2
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: הגבהה לJK
אילייה,
תודה על המידע ועל הברכות
האם מאחור גם השתמשת בHeavy Duty או ברגיל?
הזמנת את הקיט מחו"ל או ביצעת את הכל בארץ?
יהודה
תודה על המידע ועל הברכות
האם מאחור גם השתמשת בHeavy Duty או ברגיל?
הזמנת את הקיט מחו"ל או ביצעת את הכל בארץ?
יהודה
Re: הגבהה לJK
מאחורה היו רגילים . בקרוב מחליף לקשים .
הכל עושיתי ב- PRO JEEP
תמונות של בעיה בקיט של OLD MAN
הכל עושיתי ב- PRO JEEP
תמונות של בעיה בקיט של OLD MAN
I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
U2
U2
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: הגבהה לJK
אילייה,
תודה רבה!
יהודה
תודה רבה!
יהודה
Re: הגבהה לJK
ערב טוב...
במידה וגודל הצמיג יהיה 32" אני הייתי הולך על סט אולדמן גם כן( ברכב ארוך ההגבהה של הסט היא כ2.5" ולא כמו בקצר), ניתן לשדרג את הסט על ידי החלפת בולמים לFOX, בולם אלו יתנו לך מהלך מתלה גדול יותר(בדגם עם המיכל החיצוני), נוחות גדולה בהרבה וריסון גדול בהרבה מהאולדמן(החיסרון שלהם זה המחיר..)
במידה וגודל הצמיג יהיה 32" אני הייתי הולך על סט אולדמן גם כן( ברכב ארוך ההגבהה של הסט היא כ2.5" ולא כמו בקצר), ניתן לשדרג את הסט על ידי החלפת בולמים לFOX, בולם אלו יתנו לך מהלך מתלה גדול יותר(בדגם עם המיכל החיצוני), נוחות גדולה בהרבה וריסון גדול בהרבה מהאולדמן(החיסרון שלהם זה המחיר..)
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: הגבהה לJK
ארז כתב:ערב טוב...
במידה וגודל הצמיג יהיה 32" אני הייתי הולך על סט אולדמן גם כן( ברכב ארוך ההגבהה של הסט היא כ2.5" ולא כמו בקצר), ניתן לשדרג את הסט על ידי החלפת בולמים לFOX, בולם אלו יתנו לך מהלך מתלה גדול יותר(בדגם עם המיכל החיצוני), נוחות גדולה בהרבה וריסון גדול בהרבה מהאולדמן(החיסרון שלהם זה המחיר..)
ארז תודה.
אני חשבתי שההבדל בין בולם FOX עם מיכל או בלי מיכל זה אפשרות הקירור כל שעם מיכל זהו בולם שמתאים יותר למירוצים ולעבודה קשה ומהירה... אשמח לשמוע דעה מקצועית יותר.
Re: הגבהה לJK
אהלן...
הפוקס אכן מיועדים במקור עבור מרוצים, המיכל נותן לך עדיפות על בולמים "רגילים" מכמה סיבות:
1 עוד שמן=פחות התחממות =עבודה יעילה יותר לאורך זמן גדול יותר ותחת מאמצים גדולים יותר
2 מכיוון שחלק ממנגנון הבולם נמצא בתוך המיכל הבוכנה שבבולם יכולה להכנס עמוק יותר וכך מתקבל מהלך גדול יותר
3 תת סעיף של 1 וזה שבבולם עם מיכל אנחנו נתקלים בבלאי מאוד קטן ביחס לבולמים ללא מיכל.
לפוקס עצמם יש גם יתרונות מול בולמים "רגילים" כמו יכולת הכיוון גם בכניסה של הבוכנה וגם ביציאה(הכיוון הוא לא על ידי הנהג אלא על ידי הסדנה בהתקנה) ,יש עוד רשימה ארוכה של יתרונות אבל זה לפעם אחרת....(אגב מול הפוקס אפשר להעמיד את בולמי הקינג המוציינים)
הפוקס אכן מיועדים במקור עבור מרוצים, המיכל נותן לך עדיפות על בולמים "רגילים" מכמה סיבות:
1 עוד שמן=פחות התחממות =עבודה יעילה יותר לאורך זמן גדול יותר ותחת מאמצים גדולים יותר
2 מכיוון שחלק ממנגנון הבולם נמצא בתוך המיכל הבוכנה שבבולם יכולה להכנס עמוק יותר וכך מתקבל מהלך גדול יותר
3 תת סעיף של 1 וזה שבבולם עם מיכל אנחנו נתקלים בבלאי מאוד קטן ביחס לבולמים ללא מיכל.
לפוקס עצמם יש גם יתרונות מול בולמים "רגילים" כמו יכולת הכיוון גם בכניסה של הבוכנה וגם ביציאה(הכיוון הוא לא על ידי הנהג אלא על ידי הסדנה בהתקנה) ,יש עוד רשימה ארוכה של יתרונות אבל זה לפעם אחרת....(אגב מול הפוקס אפשר להעמיד את בולמי הקינג המוציינים)
- crazyclown
- מנהל האתר
- הודעות: 1087
- הצטרף: 20 ספטמבר 2009, 12:04
- אני גר ב: רמת גן
- יצירת קשר:
Re: הגבהה לJK
ארז תודה רבה על התשובה המקצועית!
Re: הגבהה לJK
שלום לכולם.
אני חבר חדש ושמח להצטרף, וכפי שאני קורא גם אני הרכבתי בולמים וקפיצים של OLDMAN ולי אין את הבעיה שמדוברת בבולם הימני האחורי. מבחינת הסט, הוא אכן הגביה את הג'יפ ומאפשר תנועה בטוחה יותר בשטח טכני, אך כמובן שבכול יתרון יש חסרון ונוחות הנסיעה על כביש הפכה להיות קשה יותר ופחות נעימה.
בעיה אחרת שיש לי עם הסט הנ"ל היא עם הבולמים הקדמיים (למרות שהאום העליון סגור חזק) ניתן לסובב את הבולם ביד ובעיקבות כך בכביש משובש וכמובן בשטח זה יוצר רעשים.
את הסט הרכבתי דרך אתר השטח.
אני חבר חדש ושמח להצטרף, וכפי שאני קורא גם אני הרכבתי בולמים וקפיצים של OLDMAN ולי אין את הבעיה שמדוברת בבולם הימני האחורי. מבחינת הסט, הוא אכן הגביה את הג'יפ ומאפשר תנועה בטוחה יותר בשטח טכני, אך כמובן שבכול יתרון יש חסרון ונוחות הנסיעה על כביש הפכה להיות קשה יותר ופחות נעימה.
בעיה אחרת שיש לי עם הסט הנ"ל היא עם הבולמים הקדמיים (למרות שהאום העליון סגור חזק) ניתן לסובב את הבולם ביד ובעיקבות כך בכביש משובש וכמובן בשטח זה יוצר רעשים.
את הסט הרכבתי דרך אתר השטח.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים