אני שוקל החלפת יחסי העברה ל4.56 בסרנים בכדי להקנות לרכב את ההתנהגות המקורית שלו ובנוסף לחזיר לו את צריכת הדלק המקורית.
אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי רנגלר ספורט שעברו הסבה ל4.56 בסרנים. הרכב מתנהג בסדר אך ישנה תחושה לעיתים קרובות של חוסר סלד למהירות נתונה בעיקר במהירויות יום יומיות בעיר, הרכב מעלה הילוך כיוון שיש בור מסוים אך כאשר הוא מוריד הילוך כדי להתגבר על חוסר הסלד ההילוך נמוך מידי ביחס למצב הנדרש, אלה תחושות שקשה לתאר בכתיבה אך אני מניח שרוב חברי האתר יבינו..
אני מעוניין לאזן את זה אך איני מעוניין לעלות בגודל הצמיג, חשובה לי השמירה על איזון נכון וסלד נמוך במהירות שיוט השאלה אם יחס העברה כזה באמת יסדיר את המצב.
באגף הטכני פה באתר ממליצים להחליף ליחס העברה כזה אך זאת מודעה מ2009, אשמח לשמוע חוות דעת עדכנית יותר.
בנוסף אני מעוניין להגביה את הרכב ולשמור על רכות הנסיעה המקורית על ידי הגבהת אוקולון, חפשתי קיטים כאלה ואשמח אם תוכלו להפנות אותי ללינקים המאפשרים הזמנה של קיט כזה.
בנוסף בכדי להשלים את הקיט אני מחפש קפיצים מקוריים של רנגלר, אני בטוח שיש לרוב חברי האתר כאלה

תודה ושבת שלום.