שמן גיר
- אורן שוורץ
- ג'יפאי מתקדם
- הודעות: 23
- הצטרף: 12 ספטמבר 2011, 17:49
- אני גר ב: ראשון לציון
שמן גיר
רציתי לשאול אם אני מעוניין להחליף שמן גיר ופילטר כדי שאוכל להוריד את האגן שמן של הגיר צריך לפרק חלק מהאגזוז יש למישהו ניסיון אם זה מדובר ברנגלר ארוך 2009
Re: שמן גיר
אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שצריך לפרק חלק מהאגזוז...
יש אם אני זוכר נכון שני ברגים שקצת קשה להגיע אליהם בגלל האגזוז אבל אפשרי.
הנה ההוראות עם תמונות: http://project-jk.com/jeep-jk-write-ups/jeep-jk-wrangler-42rle-automatic-transmission-service
אני ניצלתי את ההחלפה ופירוק האגן לפני כמה חודשים וריתכתי מופה לפקק ריקון שמן ומופה נוספת לחיישן טמפרטורה (ושעון בתא הנוסעים)
ממליץ בחום לעשות את זה. (כדי לחסוך זמן השגתי אגן גיר נוסף והכנתי אותו מבעוד מועד)
איל
יש אם אני זוכר נכון שני ברגים שקצת קשה להגיע אליהם בגלל האגזוז אבל אפשרי.
הנה ההוראות עם תמונות: http://project-jk.com/jeep-jk-write-ups/jeep-jk-wrangler-42rle-automatic-transmission-service
אני ניצלתי את ההחלפה ופירוק האגן לפני כמה חודשים וריתכתי מופה לפקק ריקון שמן ומופה נוספת לחיישן טמפרטורה (ושעון בתא הנוסעים)
ממליץ בחום לעשות את זה. (כדי לחסוך זמן השגתי אגן גיר נוסף והכנתי אותו מבעוד מועד)
איל
- talromem
- ג'יפאי משוגע
- הודעות: 169
- הצטרף: 09 אפריל 2011, 13:06
- אני גר ב: רחובות
- מיקום: תל אביב יפו
- יצירת קשר:
Re: שמן גיר
היי
פירוק הקרטר והחלפת הפילטר רק אם הגעת לקילומטראז מסויים - 100,000 ק"מ כמדומני
אין טעם לפרק סתאם .
אייל רעיון טוב עם הפקק ריקון שמן !
לגבי עוד חור לחיישן - המחשב רכב יודע לתת חום גיר בין השאר , אני חיברתי בעבר מסך שנותן כלמיני נתונים בלייב (סופר ציפ) וזה עשה אחלה עבודה
פירוק הקרטר והחלפת הפילטר רק אם הגעת לקילומטראז מסויים - 100,000 ק"מ כמדומני
אין טעם לפרק סתאם .
אייל רעיון טוב עם הפקק ריקון שמן !
לגבי עוד חור לחיישן - המחשב רכב יודע לתת חום גיר בין השאר , אני חיברתי בעבר מסך שנותן כלמיני נתונים בלייב (סופר ציפ) וזה עשה אחלה עבודה
Re: שמן גיר
איך בודקים מפלס שמן נכון לאחר המילוי?
באמצעות המדיד ? כשהרכב מונע או כבוי?
באמצעות המדיד ? כשהרכב מונע או כבוי?
Re: שמן גיר
באמצעות המדיד. כשהרכב מונע.
Re: שמן גיר
http://project-jk.com/jeep-jk-write-ups/jeep-jk-wrangler-42rle-automatic-transmission-service
21. Reinsert your dipstick, start up your engine and allow it to idle for at least 1 minute. Then, with the emergency hand brake engaged and your foot on the brake pedal, shift your transmission lever into each position going from Park down to 1st gear and then back again making sure to leave the shifter in each position for about 30 seconds.
22. Pull out your transmission dipstick and check it’s fluid level which should be about 1/8″ below the lowest mark on the dip stick. If necessary, add more fluid as needed and recheck the fluid level after your transmission has reached normal operating temperature, approximately 180°F.
21. Reinsert your dipstick, start up your engine and allow it to idle for at least 1 minute. Then, with the emergency hand brake engaged and your foot on the brake pedal, shift your transmission lever into each position going from Park down to 1st gear and then back again making sure to leave the shifter in each position for about 30 seconds.
22. Pull out your transmission dipstick and check it’s fluid level which should be about 1/8″ below the lowest mark on the dip stick. If necessary, add more fluid as needed and recheck the fluid level after your transmission has reached normal operating temperature, approximately 180°F.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 295 אורחים