basel lj כתב:ok לא הצלחתי נתראה במפגש הבא
thank s for your help
אהלן, הסתכלתי בפורומים אמריקאיים ואכן נראה שב TJ Unlimited הטריק של הסוייטץ' לא עובד כמו ב TJ הרגיל.
ננסה היום בכל זאת .
basel lj כתב:ok לא הצלחתי נתראה במפגש הבא
thank s for your help
ofiredri כתב:basel lj כתב:ok לא הצלחתי נתראה במפגש הבא
thank s for your help
אהלן, הסתכלתי בפורומים אמריקאיים ואכן נראה שב TJ Unlimited הטריק של הסוייטץ' לא עובד כמו ב TJ הרגיל.
ננסה היום בכל זאת .
ofiredri כתב:מיקיrubcoun כתב:אופיר שלום יש לי תקלה מס 121 122 123 אולי אתה יודע מה זה אומר
כן. חיישן בית מצערת . דרגת חומרה : קלה .
ממליץ לך לקנות את החיישן עצמאית, מקורי של Mopar, אפילו בחו"ל, ולהתקין לבד. תחסוך לעצמך לא מעט ש"ח .
מדובר בחיישן נגיש מבחינת פירוק והרכבה.
הוא נקרא : Throttle Position Sensor
ofiredri כתב:באסל, מעולם לא נתקלתי בקוד הזה, וכמו ששמת לב הוא לא מופיע ברשימה שפירסמתי .
אף על פי כן, נראה שהוא ייחודי ל TJ 2005 ואם אני זוכר נכון זה תואם את השנתון שלך .
בכל מקרה זה מה שהצלחתי למצוא בשבילך, אני יורה לכמה כיוונים :
0499 - NVLD canister vent valve solenoid circuit high
Natural Vacuum Leak Detection = NVLD
ואז מצאתי שיכול להיות שמשהו בשם NVLD Assembly אולי מנותק, כתוצאה מתיקון קודם או טלטלה .
יש סיכוי ?
זה יכול להיות גם קשור למערכת ה emission כלומר הקליזטור, או שפשוט יש לך בעיית ואקום בטנק הדלק.
כשאתה מתדלק בתחנת דלק קופץ לך האקדח לפני שהטנק מלא ?
תתחיל מזה . אם זאת הבעיה אצלך, זה כנראה לא ממש ייחודי ל 2005 . הפתרון הוא לחבר משאבת אוויר, שתרוקן את האוויר שהצטבר בטנק הדלק.
בהצלחה !
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 294 אורחים